O NFZ

Ogłoszenia o pracę

Młodszy specjalista w Dziale Skarg i Wniosków w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki (1 etat / umowa o pracę)

Stanowisko
Miejsce pracy
Numer ogłoszenia
Termin składania ofert
Status

Praca  w Funduszu  to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości, które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.

Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Uprawnionych.

Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne:

  1. Sławomir Agdan, Katowice
  2. Dariusz Bednarz, Siemianowice Śląskie
  3. Karolina Bocionek, Katowice
  4. Szymon Boroń, Sosnowiec
  5. Agnieszka Ewertowska, Piekary Śląskie
  6. Katarzyna Fox-Garus, Katowice
  7. Anna Gadamska, Katowice
  8. Adam Gaweł, Zabrze
  9. Jadwiga Górska, Zabrze
  10. Anna Grzegorczyk, Tychy
  11. Anna Korpak, Siewierz
  12. Sylwia  Korusiewicz, Sosnowiec
  13. Klaudia Królikowska, Katowice
  14. Damian Krzyżanowski, Sosnowiec
  15. Martyna Łukowiec, Sosnowiec
  16. Izabela Łuszczyńska- Maligłówka, Dąbrowa Górnicza
  17. Malgorzata Mazur, Sosnowiec
  18. Jacek Mazur, Katowice
  19. Daria Ochman, Siemianowice Śląskie
  20. Izabela Pasternak, Świętochłowice
  21. Joanna Prokop-Krotki, Chorzów
  22. Aneta Skweres, Zabrze
  23. Katarzyna Sorek, Mysłowice
  24. Jolanta Tynek-Szopa, Bytom
  25. Klaudia Ulczok, Katowice
  26. Agnieszka Walczyk, Sosnowiec
  27. Agnieszka Wrona, Jaworzno
  28. Joanna Wypior, Ruda Śląska
  29. Anna Załęska-Jaksa, Katowice

GŁÓWNE ZADANIA:

  • rozpatrywanie skarg i wniosków zgłaszanych pisemnie
  • prowadzenie rejestru skarg i wniosków
  • przygotowywanie projektów pism w związku z procedowanymi sprawami
  • analiza danych pozyskanych z systemu informatycznego w zakresie sprawozdanych świadczeń/procedur
  • udzielanie informacji pisemnych i telefonicznych w zakresie zasad i uprawnień do korzystania ze świadczeń w ramach ubezpieczenia zdrowotnego ​

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie: średnie lub wyższe
  • lata pracy zawodowej:
    • przy wykształceniu średnim wymagane są minimum 4 lata stażu pracy
    • przy wykształceniu wyższym wymagany jest minimum 1 rok stażu pracy

Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie w pracy związanej z bezpośrednią obsługą klienta
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 roku o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. z 2024 r., poz. 146 ze zm.)
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 6 listopada 2008 roku o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz.U. z 2024 r., poz. 581)
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 5 grudnia 1996 roku o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz.U. z 2024 r., poz. 1287 ze zm.)
  • biegła obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office
  • odporność na stres
  • umiejętność pracy w zespole
  • sumienność i dokładność
  • wysoka kultura osobista
  • dodatkowym atutem będzie znajomość języka ukraińskiego

Wymagane dokumenty:

  • CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej,
  • Kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej,
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • Kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu),
  • Kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
  • Oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej.

Pracownikom oferujemy:

  • pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • możliwość pracy zdalnej okazjonalnej do 24 dni w roku
  • ruchomy czas pracy
  • nagrodę jubileuszową za staż pracy
  • dodatkowy urlop stażowy
  • profesjonalny system szkoleń
  • możliwość dofinansowania nauki języka do 100%
  • możliwość dofinansowania studiów do 100%
  • atrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych)
  • możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach
  • inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie)
  • pakiet powitalny dla każdego nowozatrudnionego pracownika

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.   

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: oraz nr telefonu: 32 735 15 66

Kandydatki i Kandydatów prosimy o składanie dokumentów do 28.03.2025 r.: elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego lub w formie papierowej w zamkniętych kopertach,
bezpośrednio w siedzibie Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ lub przesłać na adres:

Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia

40-844 Katowice, ul. Kossutha 13

z dopiskiem: oferta pracy Katowice/25/02

 

Informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, Narodowy Fundusz Zdrowia wdrożył „Procedurę zgłoszeń wewnętrznych”. Sygnalista może dokonać zgłoszenia pisemnie z wykorzystaniem internetowego formularza zgłoszenia, dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Narodowego Funduszu Zdrowia. Wszystkie informacje są dostępne pod adresem: https://www.nfz.gov.pl/bip/sygnalisci/

 

Infografika. Tekst: Nasze wartou015bci: Otwartou015bu0107 na Pacjenta, efektywnou015bu0107, innowacyjnou015bu0107, satysfakcja p
Podmiot publikujący: Śląski OW NFZ
Autor informacji: Dyrektor NFZ
Publikujący informację: Rafal Razik
Publikacja informacji: 14.03.2025 15:35
Aktualizacja informacji: 03.04.2025 15:46
Sprawdź historię zmian
Wszystkie oferty