O NFZ

Ogłoszenia o pracę

Infografika. Tekst: Działamy w imieniu i na rzecz pacjentów

Referent / Wydział Obsługi Klientów i Profilaktyki/ Dział Procesów Obsługi Klientów/ Łódzki Oddział Wojewódzki NFZ/1 etat/umowa o pracę

Stanowisko
Miejsce pracy
Numer ogłoszenia
Termin składania ofert
Status

Referent / Wydział Obsługi Klientów i Profilaktyki/

Dział Procesów Obsługi Klientów/

Łódzki Oddział Wojewódzki NFZ

(nazwa stanowiska / komórka organizacyjna / nazwa Oddziału Wojewódzkiego)

 

(1 etat/umowa o pracę)

(liczba etatów / forma zatrudnienia)

 

Numer ogłoszenia:  Łódź/24/35

Miejsce pracy Łódź

 

Termin składania ofert: 13.06.2024 r.

 

 

Szczegóły oferty

 

GŁÓWNE ZADANIA:

  • obsługa spraw związanych z organizacją wydarzeń profilaktycznych, w których udział bierze ŁOW NFZ,
  • obsługa Klientów korzystających z pomiarów w kiosku profilaktycznym na Sali Obsługi Klientów,
  • rozmowa z Klientami w zakresie badań profilaktycznych oraz zdrowego stylu życia,
  • udział w eventach profilaktycznych organizowanych na Sali Obsługi Klientów oraz zewnętrznych,
  • prowadzenie warsztatów i prelekcji o tematyce profilaktycznej.

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie wyższe – preferowane: dietetyka, zdrowie publiczne; medyczne specjalizacja: profilaktyka zdrowotna.
  • lata pracy zawodowej: brak wymaganego stażu.

Wymagania dodatkowe:

  • Doświadczenie: dodatkowym atutem będzie doświadczenie zawodowe w bezpośredniej obsłudze klienta.
  • Wiedza: ustawa z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, znajomość programów profilaktycznych oferowanych w ramach ubezpieczenia zdrowotnego, znajomość treści zawartych na stronach internetowych: pacjent.gov.pl / akademia.nfz.gov.pl / nfz.gov.pl / nfz-lodz.pl / diety.nfz.gov.pl / terminyleczenia.nfz.gov.pl., znajomość obsługi komputera, dodatkowym atutem będzie umiejętność graficznego opracowywania materiałów profilaktycznych.
  • Kompetencje: łatwość wyszukiwania informacji w Internecie, wysoka komunikatywność, analityczne myślenie.
  • Cechy osobowościowe: zaangażowanie, samodzielność, otwartość na wiedzę i chęć zdobywania nowych umiejętności, wysoka komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, empatia, odporność na stres.
  • Wymagania dodatkowe: znajomość potrzeb osób z niepełnosprawnością, komunikatywna znajomość języka angielskiego lub innego europejskiego, znajomość Polskiego Języka Migowego, prawo jazdy kat. B.

Wymagane dokumenty:

  • CV,
  • podpisany kwestionariusz osobowy,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
  • podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.   

ZAPRASZAMY

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod (adresem e-mail: / nr telefonu: 42-275-40-60; 42-275-40-23; 42-275-49-37).

Dokumenty w formie papierowej należy składać do 13.06.2024 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Łódź, ul. Kopcińskiego 58 (kancelaria czynna
w godzinach 8.00 – 16.00) lub przesłać na adres:

Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia

90-032 Łódź, ul. Kopcińskiego 58

z dopiskiem: oferta pracy Łódź/24/35

lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.


Wydział Spraw Pracowniczych Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia informuje, że na stanowisko pracy referenta w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki, w Dziale Procesów Obsługi Klientów, została zatrudniona

  • Anna Sikorska-Prykowska, zam. Łódź.

Kandydatka wykazała się wiedzą niezbędną do zatrudnienia na wakujące stanowisko i spełniła wymagania zawarte w ogłoszeniu o naborze.

Infografika. Tekst: Nasze wartości: Otwartość na Pacjenta, efektywność, innowacyjność, satysfakcja pracownika
Podmiot publikujący: ŁOW NFZ
Autor informacji: Agnieszka Różycka
Publikujący informację: Magdalena Góralczyk
Publikacja informacji: 28.05.2024 10:40
Aktualizacja informacji: 10.07.2024 09:25
Sprawdź historię zmian
Wszystkie oferty