O NFZ

Ogłoszenia o pracę

Infografika. Tekst: Działamy w imieniu i na rzecz pacjentów

Zastępca Dyrektora do spraw Służb Mundurowych Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia/1 etat/powołanie

Stanowisko
Miejsce pracy
Numer ogłoszenia
Termin składania ofert
Status

Zastępca Dyrektora do spraw Służb Mundurowych Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia

(nazwa stanowiska / komórka organizacyjna / nazwa Oddziału Wojewódzkiego)

 

(1 etat/powołanie)

(liczba etatów / forma zatrudnienia)

 

Numer ogłoszenia:  Łódź/24/69

Miejsce pracy Łódź

 

Termin składania ofert: 23.12.2024 r.

 

 

Szczegóły oferty

 

GŁÓWNE ZADANIA:

Kierowanie pracą pionu mundurowego, zgodnie z ustalonym dla niego zakresem zadań, a w szczególności:

  • planowanie i organizacja pracy pionu mundurowego,
  • nadzór kierowniczy nad pracownikami pionu mundurowego,
  • planowanie i realizacja planu finansowego Oddziału Funduszu w zakresie świadczeń zdrowotnych, w szczególności lecznictwa uzdrowiskowego, ratownictwa medycznego, nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej, pomocy doraźnej i transportu sanitarnego, szpitalnych oddziałów ratunkowych i izb przyjęć,
  • monitorowanie realizacji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych ze świadczeniodawcami, dla których organem założycielskim jest Minister Obrony Narodowej, Minister Sprawiedliwości, minister właściwy do spraw wewnętrznych,
  • monitorowanie realizacji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych w zakresie lecznictwa uzdrowiskowego, ratownictwa medycznego, nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej, pomocy doraźnej i transportu sanitarnego, szpitalnych oddziałów ratunkowych i izb przyjęć,
  • monitorowanie prawidłowości wykonywania świadczeń zdrowotnych finansowanych przez Oddział Funduszu,
  • koordynowanie i monitorowanie działań związanych z realizacją prawa do świadczeń dla ubezpieczonych, o których mowa w art. 5 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, dotyczących kombatantów, inwalidów wojennych i wojskowych, weteranów, weteranów poszkodowanych zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o weteranach działań poza granicami państwa, uprawnionych żołnierzy lub pracowników wojska oraz osób, o których mowa w art. 66 ust. 1 pkt 2-13 w związku z uprawnieniami wynikającymi z art. 24b, art. 24c, art. 44 ust. 1c, art. 47 ust. 2a oraz art. 57 ust. 2 pkt 13 ww. ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej,
  • współpraca z pionem ekonomiczno-finansowym i medycznym, w zakresie projektowania i realizacji planu finansowego Oddziału Funduszu, rozliczeń umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
  • prowadzenie spraw z zakresu spraw obronnych i zarządzania kryzysowego, w tym szczególności opracowywanie, w porozumieniu z właściwymi komórkami organizacyjnymi, koncepcji realizacji zadań obronnych i zarządzania kryzysowego oraz sporządzanie stosownej dokumentacji dla Oddziału Funduszu, zapewnienie w Oddziale Funduszu bezpieczeństwa teleinformatycznego,
  • zapewnienie prawidłowej realizacji celów i zadań w zakresie pełnienia funkcji instytucji właściwej, miejsca zamieszkania i miejsca pobytu w rozumieniu przepisów o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego w zakresie rzeczowych świadczeń zdrowotnych, w tym rozliczania kosztów świadczeń opieki zdrowotnej udzielonych osobom uprawnionym, realizowania spraw związanych ze stosowaniem zasad udzielania i finansowania rzeczowych świadczeń zdrowotnych określonych w konwencjach i porozumieniach międzynarodowych, prowadzenia postępowań administracyjnych w związku z art. 42d oraz art. 42i ust. 9 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. oświadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
  • reprezentowanie Oddziału Funduszu na podstawie udzielonych przez Prezesa Funduszu lub Dyrektora Oddziału Funduszu pełnomocnictw,
  • przygotowywanie raportów, sprawozdań i informacji dotyczących pracy podległych komórek organizacyjnych, w zakresie i terminach określonych przez Dyrektora Oddziału Funduszu lub Centralę NFZ,
  • współpraca z komórkami/jednostkami właściwymi do spraw zdrowia w Ministerstwach Obrony Narodowej, Sprawiedliwości i ministerstwie właściwym do spraw wewnętrznych.

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie: wyższe magisterskie lub równorzędne,
  • lata pracy zawodowej: minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym, preferowane w sektorze ochrony zdrowia.

Wymagania dodatkowe:

  • Doświadczenie: posiadanie wiedzy i doświadczenia, dającego rękojmię prawidłowego wykonywania zadań na stanowisku Zastępcy Dyrektora ds. Służb Mundurowych, korzystanie z pełni praw publicznych i niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie.
  • Wiedza: znajomość ustawy z 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych; znajomość ustawy z 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym; znajomość ustawy z 28 lipca 2005 r. o lecznictwie uzdrowiskowym, uzdrowiskach i obszarach ochrony uzdrowiskowej oraz o gminach uzdrowiskowych; znajomość ustawy z 24 stycznia 1991 r. o kombatantach oraz niektórych osobach będącymi ofiarami represji wojennych i okresu powojennego; znajomość ustawy z 19 sierpnia 2011 r. o weteranach działań poza granicami państwa; znajomość ustawy z 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny; znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego; znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 883/2004 z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia Dz.Urz.UE.L2004.166.1 ze zm.; znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 987/2009 z dnia 16 września 2009 r. dotyczące wykonywania rozporządzenia (WE) nr 883/2004 w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego Dz.Urz.UE.L2009.284.1 ze zm.; znajomość dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2011/24/UE z dnia 9 marca 2011 r. w sprawie stosowania praw pacjentów w transgranicznej opiece zdrowotnej Dz. Urz. UE.L 2011 Nr 88, str. 45 ze zm.

  • Kompetencje: umiejętność pracy w zespole i kierowania zespołem, umiejętność strategicznego myślenia, umiejętność prowadzenia negocjacji, zdolności analityczne, kreatywność, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu, komunikatywność  i łatwość w nawiązywaniu kontaktów.

  • Cechy osobowościowe: zaangażowanie, odpowiedzialność, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność analitycznego myślenia oraz kompleksowego przewidywania skutków podejmowanych decyzji i działań.

Dodatkowym atutem będzie:

  • posiadanie prawo jazdy kat. B,
  • doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub podmiotach, których przedmiotem działalności są zagadnienia związane z ochroną zdrowia/farmacją.

Wymagane dokumenty:

  • CV,
  • podpisany kwestionariusz osobowy kandydata;
  • kopie dokumentów potwierdzające wymagane w ogłoszeniu wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzające co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym 2-letnie na stanowisku kierowniczym, w szczególności świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu;
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
  • oświadczenie kandydata o niekaralności zakazem zajmowania stanowisk kierowniczych w urzędach organów władzy publicznych lub pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi;
  • oświadczenie lustracyjne lub informacja o złożeniu oświadczenia lustracyjnego, zgodnie z art. 7 w zw. z art. 4 pkt 29 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 1633) – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.;
  • poświadczenie bezpieczeństwa związanego z dostępem do informacji niejawnych, oznaczonych klauzulą „Poufne” lub w przypadku jego braku - oświadczenie kandydata o dobrowolnym poddaniu się procedurze sprawdzającej umożliwiającej nadanie takiego poświadczenia.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.   

ZAPRASZAMY

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod (adresem e-mail:
/ nr telefonu: 42-275-40-60; 42-275-40-63).

 

Dokumenty w formie papierowej należy składać do 23.12.2024 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Łódź, ul. Kopcińskiego 58 (kancelaria czynna w godzinach 8.00 – 16.00) lub przesłać na adres:

Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia

90-032 Łódź, ul. Kopcińskiego 58

z dopiskiem: oferta pracy Łódź/24/69.

 

Informujemy, że Narodowy Fundusz Zdrowia ma wdrożoną „Procedurę zgłoszeń wewnętrznych” zgodnie z Ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów.  

Sygnalista może dokonać zgłoszenia pisemnie z wykorzystaniem internetowego formularza zgłoszenia, dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Narodowego Funduszu Zdrowia. Wszystkie informacje są dostępne pod adresem: Sygnaliści / Biuletyn Informacji Publicznej / Narodowy Fundusz Zdrowia (NFZ) – finansujemy zdrowie Polaków

 

Infografika. Tekst: Nasze wartości: Otwartość na Pacjenta, efektywność, innowacyjność, satysfakcja pracownika
Podmiot publikujący: ŁOW NFZ
Autor informacji: Agnieszka Różycka
Publikujący informację: Magdalena Góralczyk
Publikacja informacji: 25.11.2024 13:00
Aktualizacja informacji: 25.11.2024 13:23
Sprawdź historię zmian
Wszystkie oferty