O NFZ
Ogłoszenia o pracę

Referent / Starszy referent / Młodszy specjalista w Dziale ds. Służb Mundurowych, Ratownictwa Medycznego i Pomocy Doraźnej / Wydział ds. Służb Mundurowych umowa o pracę na zastępstwo, 1 etat
GŁÓWNE ZADANIA:
- monitorowanie realizacji i rozliczanie świadczeń opieki zdrowotnej,
- prowadzenie korespondencji urzędowej w zakresie realizowanych zadań,
- udział w postępowaniach w sprawie zawarcia umów.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie wyższe, mile widziane o profilu medycznym oraz:
- dla stanowiska referent/starszy referent nie wymagany staż pracy,
- dla stanowiska młodszego specjalisty wymagany co najmniej roczny staż pracy zawodowej.
Mile widziane doświadczenie pracy w sektorze opieki zdrowotnej lub administracji publicznej.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 146 ze zm.) w następującym zakresie: Dział I. Rozdział 1, Dział II. Rozdział 1 i 2, Dział III, Dział V. Rozdział 1, Dział VI;
- znajomość Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 września 2015 r. w sprawie ogólnych warunków umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej (Dz.U. z 2023 r., poz. 1194 ze zm.);
- znajomość ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. z 2025 r. poz. 91);
- obsługa aplikacji MS Word i MS Excel na poziomie średniozaawansowanym;
- umiejętność poprawnego redagowania korespondencji urzędowej;
- odpowiedzialność, systematyczność;
- dobra organizacja pracy, samodzielność;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- umiejętność pracy w zespole.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- podpisany kwestionariusz osobowy,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane w ogłoszeniu lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej,
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
- oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów;
w przypadku ofert papierowych wymagany jest podpis, w przypadku aplikowania przez elektroniczny system eRecruiter należy zaznaczyć wymagane zgody i oświadczenia).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: kadry@nfz-lublin.pl.
Dokumenty należy składać do 28 lutego 2025 r. (decyduje data wpływu do Oddziału):
- w formie papierowej w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Lubelskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia lub przesłać na adres:
ul. Szkolna 16, 20 - 124 Lublin,
z dopiskiem: oferta pracy nr Lublin/25/2
- albo w formie elektronicznej – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.
Kontaktujemy się z kandydatami drogą mailową.
Informujemy, że Narodowy Fundusz Zdrowia ma wdrożoną „Procedurę zgłoszeń wewnętrznych” zgodnie z Ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów.
Sygnalista może dokonać zgłoszenia pisemnie z wykorzystaniem internetowego formularza zgłoszenia, dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Narodowego Funduszu Zdrowia. Wszystkie informacje są dostępne pod adresem: Sygnaliści / Biuletyn Informacji Publicznej / Narodowy Fundusz Zdrowia (NFZ) – finansujemy zdrowie Polaków
