O NFZ
Ogłoszenia o pracę
Zastępca Dyrektora ds. Służb Mundurowych w Podkarpackim Oddziale Wojewódzkim Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Rzeszowie (1 etat/powołanie)
Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne w Ogłoszeniu o naborze Nr Rzeszów/24/07 na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds Służb Mundurowych w Podkarpackim Oddziale Wojewódzkim Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Rzeszowie:
- Pan Jakub Dzik,Lubzina
- Pani Ewa Kraus, Jasionka
- Pan Dariusz Molęda, Głogów Młp.
- Pan Sylwester Popiel, Rzeszów
- Pan Paweł Smerecki, Rymanów Zdrój
GŁÓWNE ZADANIA:
Kierowanie pracą pionu mundurowego, zgodnie z ustalonym dla niego zakresem zadań, a w szczególności:
- planowanie i organizacja pracy pionu mundurowego,
- nadzór kierowniczy nad pracownikami pionu mundurowego,
- planowanie i realizacja planu finansowego Oddziału Funduszu w zakresie świadczeń zdrowotnych, w szczególności lecznictwa uzdrowiskowego, ratownictwa medycznego, nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej, pomocy doraźnej, transportu sanitarnego, szpitalnych oddziałów ratunkowych i izb przyjęć,
- monitorowanie realizacji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych ze świadczeniodawcami, dla których organem założycielskim jest Minister Obrony Narodowej, Minister Sprawiedliwości, minister właściwy do spraw wewnętrznych,
- monitorowanie realizacji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych w zakresie lecznictwa uzdrowiskowego, ratownictwa medycznego, nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej, pomocy doraźnej, transportu sanitarnego, szpitalnych oddziałów ratunkowych i izb przyjęć,
- monitorowanie prawidłowości wykonywania świadczeń zdrowotnych finansowanych przez Oddział Funduszu,
- koordynowanie i monitorowanie działań związanych z realizacją prawa do świadczeń dla ubezpieczonych, o których mowa w art. 5 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, dotyczących kombatantów, inwalidów wojennych i wojskowych, weteranów, weteranów poszkodowanych zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o weteranach działań poza granicami państwa, uprawnionych żołnierzy lub pracowników wojska oraz osób, o których mowa w art. 66 ust. 1 pkt 2-13 w związku z uprawnieniami wynikającymi z art. 24b, art.24c, art. 44 ust. 1 c, art. 47 ust. 2a oraz art. 57 ust. 2 pkt 13 ww. ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej,
- współpraca z pionem ekonomiczno-finansowym i medycznym, w zakresie projektowania i realizacji planu finansowego Oddziału Funduszu, rozliczeń umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
- prowadzenie spraw z zakresu spraw obronnych i zarządzania kryzysowego, w tym w szczególności opracowywanie, w porozumieniu z właściwymi komórkami organizacyjnymi, koncepcji realizacji zadań obronnych i zarządzania kryzysowego oraz sporządzanie stosownej dokumentacji dla Oddziału Funduszu,
- reprezentowanie Oddziału Funduszu na podstawie udzielonych przez Prezesa Funduszu lub Dyrektora Oddziału Funduszu pełnomocnictw,
- przygotowywanie raportów, sprawozdań i informacji dotyczących pracy podległych komórek organizacyjnych, w zakresie i terminach określonych przez Dyrektora Oddziału Funduszu lub Centralę NFZ,
- współpraca z komórkami/jednostkami właściwymi do spraw zdrowia w Ministerstwach Obrony Narodowej, Sprawiedliwości i ministerstwie właściwym do spraw wewnętrznych.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe magisterskie lub równorzędne,
- lata pracy zawodowej:
- minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe
- minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym, preferowane w sektorze ochrony zdrowia
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie: posiadanie wiedzy i doświadczenia, dającego rękojmię prawidłowego wykonywania zadań na stanowisku Zastępcy Dyrektora ds. Służb Mundurowych, korzystanie z pełni praw publicznych i niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
- wiedza: znajomość ustawy z 27.08.2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, znajomość ustawy z 8.09.2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym, znajomość ustawy z 28.07.2005 r. o lecznictwie uzdrowiskowym, uzdrowiskach i obszarach ochrony uzdrowiskowej oraz o gminach uzdrowiskowych, znajomość ustawy z 24.01.1991 r. o kombatantach oraz niektórych osobach będącymi ofiarami represji wojennych i okresu powojennego, znajomość ustawy z 19.08.2011 r. o weteranach działań poza granicami państwa, znajomość ustawy z 11.03.2022 r. o obronie Ojczyzny.
- kompetencje: umiejętność pracy w zespole i kierowania zespołem, umiejętność strategicznego myślenia, umiejętność prowadzenia negocjacji, zdolności analityczne, kreatywność, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu, komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
- cechy osobowościowe: zaangażowanie, odpowiedzialność, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność analitycznego myślenia oraz kompleksowego przewidywania skutków podejmowanych decyzji i działań.
- inne: posiadanie prawa jazdy kat. B;
- dodatkowym atutem będzie: doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub podmiotach, których przedmiotem działalności są zagadnienia związane z ochroną zdrowia/farmacją
Wymagane dokumenty:
- CV
- podpisany kwestionariusz osobowy kandydata;
- kopie dokumentów potwierdzające wymagane w ogłoszeniu wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzające co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym 2- letnie na stanowisku kierowniczym, w szczególności świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu;
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
- oświadczenie kandydata o niekaralności zakazem zajmowania stanowisk kierowniczych w urzędach organów władzy publicznych lub pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi;
- oświadczenie lustracyjne lub informacja o złożeniu oświadczenia lustracyjnego, zgodnie z art. 7 w zw. z art. 4 pkt 29 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 1633) - dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.;
- poświadczenie bezpieczeństwa związanego z dostępem do informacji niejawnych, oznaczonych klauzulą „Poufne" lub w przypadku jego braku - oświadczenie kandydata o dobrowolnym poddaniu się procedurze sprawdzającej umożliwiającej nadanie takiego poświadczenia.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod nr telefonu: 17 86 04 214.
Dokumenty w formie papierowej należy składać do 18 lipca 2024r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia (kancelaria czynna w godzinach 8.00 – 16.00) lub przesłać na adres:
Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. Zamkowa 8
35 – 032 Rzeszów
z dopiskiem: oferta pracy Rzeszów/24/7