O NFZ
Ogłoszenia o pracę
![Infografika. Tekst: Działamy w imieniu i na rzecz pacjentów](/gfx/nfz/_thumbs/pl/nfzofertypracykonfiguracja/958/praca_gora,qn2Fnq6jn22LrMGRZ6g.png)
Starszy referent w Punkcie Obsługi Klientów w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki (1 etat/umowa o pracę)
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko Starszy referent w Punkcie Obsługi Klientów w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki (Szczecin/24/14)
Agnieszka Brzozowska – Szczecin
Danuta Czusz – Szczecin
Agnieszka Madeła – Szczecin
Natasza Michalak – Szczecin
Aleksandra Milewska – Szczecin
Roksana Pecka – Police
Patrycja Walus – Szczecin
Klaudia Weber – Szczecin
Elżbieta Wojciechowska – Szczecin
GŁÓWNE ZADANIA:
- Obsługa klientów w Punkcie Obsługi klientów/ Sali Obsługi Klientów, w tym:
- obsługa wniosków o wydanie Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego
- realizacja zleceń na wyroby medyczne
- potwierdzanie Profilu Zaufanego
- udzielanie informacji w zakresie zasad oraz uprawnień do korzystania ze świadczeń opieki zdrowotnej
- udzielanie ogólnych informacji np. o sytuacji ubezpieczeniowej, statusie sprawy, usługach e-zdrowie, prawach pacjenta i terminach leczenia - Obsługa aplikacji i programów, służących realizacji zadań NFZ
- Przyjmowanie, obsługa formalna i przekazywanie dokumentów do rozpatrzenia do właściwej komórki
- Rotacyjna koordynacja ruchu klientów na Sali Obsługi Klientów
- Realizacja zadań mających na celu promowanie działań profilaktycznych ZOW NFZ, w tym zachęcanie do korzystania z programów zdrowotnych oraz udział w wydarzeniach profilaktycznych
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie lub wyższe
- minimum 3 lata pracy zawodowej przy wykształceniu średnim
Wymagania dodatkowe:
- preferowane doświadczenie zawodowe w bezpośredniej obsłudze klienta
- mile widziane doświadczenie w kontakcie z osobami z niepełnosprawnościami
- umiejętność poprawnego czytania i interpretowania przepisów z zakresu ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
- znajomość programów z pakietu MS Office
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność jasnego i precyzyjnego wyrażania się
- umiejętność efektywnego słuchania
- gotowość do uczenia się
- dobra organizacja pracy
- identyfikacja z organizacją
- komunikatywność
- pracowitość
- odporność na stres
- wysoka kultura osobista
- cierpliwość
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem
Wymagane dokumenty:
- CV
- podpisany kwestionariusz osobowy
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów)
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: .
Dokumenty w formie papierowej należy składać do 22.07.2024 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Zachodniopomorskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Szczecinie (Kancelaria Ogólna (Punkt podawczy) czynna w godzinach 8.00 – 16.00) lub przesłać na adres:
Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki NFZ
ul. Arkońska 45
71-470 Szczecin
z dopiskiem: oferta pracy Szczecin/24/14
lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.
![Infografika. Tekst: Nasze wartości: Otwartość na Pacjenta, efektywność, innowacyjność, satysfakcja pracownika](/gfx/nfz/_thumbs/pl/nfzofertypracykonfiguracja/958/praca_dol_new,qn2Fnq6jn22LrMGRZ6g.png)