O NFZ

Ogłoszenia o pracę

Referent/ Starszy referent w Dziale Obsługi Klientów w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki (1 etat/umowa o pracę)

Stanowisko
Miejsce pracy
Numer ogłoszenia
Termin składania ofert
Status

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko Referenta/ Starszego referenta w Dziale Obsługi Klientów w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki (Szczecin/25/4):

Dobrosława Czesnowska – Szczecin
Weronika Eysymont – Szczecin
Katarzyna Felska – Łęgi
Magdalena Gachowska – Police
Katarzyna Kozłowska – Szczecin
Elżbieta Ksiąg – Szczecin
Marcin Lewandowski – Szczecin
Joanna Lewicka – Szczecin
Jakub Łukasz – Kobylanka
Izabela Piwowarek – Szczecin
Marzena Sobańska – Szczecin
Anna Tomczyk – Brojce


GŁÓWNE ZADANIA:

  • Obsługa wniosków o wydanie Europejskich Kart Ubezpieczenia Zdrowotnego certyfikatów tymczasowo zastępujących EKUZ oraz innych spraw związanych z realizacją przepisów o koordynacji
  • Obsługa klientów, w tym przyjmowanie wniosków i przekazywanie ich do właściwych komórek, udzielanie ogólnych informacji  m.in. o możliwości załatwienia sprawy oraz o statusie sprawy
  • Potwierdzanie Profilu Zaufanego
  • Obsługa stanowiska koordynatora klientów Sali Obsługi Klientów
  • Obsługa kiosku profilaktycznego i stanowiska doradcy ds. profilaktyki i promocji zdrowia
  • Realizacja działań mających na celu promowanie Internetowego Konta Pacjenta oraz usług e-zdrowie
  • Współpraca z Działem Profilaktyki i Promocji Zdrowia w realizacji „Śród z profilaktyką” i innych akcji mających na celu promocję zdrowia
  • Wsparcie w zakresie przewozu pracowników obsługujących organizowane wydarzenia zewnętrzne

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie wyższe
    - dla wykształcenia wyższego doświadczenie zawodowe nie jest wymagane
  • wykształcenie średnie:
    - minimum rok doświadczenia zawodowego dla stanowiska referenta
    - minimum 3 lata doświadczenia zawodowego dla stanowiska starszego referenta
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie zawodowe w pracy bezpośredniej obsłudze klienta
  • umiejętność obsługi klienta
  • umiejętność poprawnego czytania i interpretowania przepisów z zakresu ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
  • znajomość pakietu MS Office
  • umiejętność samokształcenia
  • zdolności interpersonalne
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • odporność na stres
  • umiejętność w pracy w zespole
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • odpowiedzialność, terminowość i punktualność
  • systematyczność i dokładność
  • duża kultura osobista
  • elastyczność
  • mile widziane zainteresowania związane z profilaktyką i promocją zdrowia

Wymagane dokumenty:

  • CV
  • podpisany kwestionariusz osobowy
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi
  • podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów)

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.   

Zapraszamy

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: .

Dokumenty w formie papierowej należy składać do 19.02.2025 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Zachodniopomorskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Szczecinie (Kancelaria Ogólna (Punkt podawczy) czynna w godzinach 8.00 – 16.00) lub przesłać na adres:

Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki NFZ
ul. Arkońska 45

71-470 Szczecin

z dopiskiem: oferta pracy Szczecin/25/4

lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.

Informujemy, że Narodowy Fundusz Zdrowia ma wdrożoną „Procedurę zgłoszeń wewnętrznych” zgodnie z Ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów.  

Sygnalista może dokonać zgłoszenia pisemnie z wykorzystaniem internetowego formularza zgłoszenia, dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Narodowego Funduszu Zdrowia. Wszystkie informacje są dostępne pod adresem: https://www.nfz.gov.pl/bip/sygnalisci

Infografika. Tekst: Nasze wartości: Otwartość na Pacjenta, efektywność, innowacyjność, satysfakcja pracownika
Podmiot publikujący: Zachodniopomorski OW NFZ
Autor informacji: Wydział Spraw Pracowniczych
Publikujący informację: Marta Siłakowska
Publikacja informacji: 05.03.2025 14:40
Aktualizacja informacji: 05.03.2025 14:45
Sprawdź historię zmian
Wszystkie oferty