O NFZ
Ogłoszenia o pracę

Naczelnik Wydziału Prawnego – Koordynator Radców Prawnych – Radca Prawny w Wydziale Prawnym w Mazowieckim Oddziale Wojewódzkim Narodowego Funduszu Zdrowia (umowa o pracę/pełny etat )
Praca w Funduszu to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości,
które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.
Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Uprawnionych.
GŁÓWNE ZADANIA
- organizacja i nadzorowanie pracy Zespołów Radców Prawnych;
- obsługa prawna Oddziału, zgodnie z kompetencjami radcy prawnego określonymi w ustawie o radcach prawnych, w zakresie określonym w Regulaminie Organizacyjnym Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ;
- reprezentowanie NFZ w postępowaniach przed sądami powszechnymi, Sądem Najwyższym, sądami administracyjnymi, Naczelnym Sądem Administracyjnym, organami egzekucyjnymi i przed innymi organami;
- przygotowywanie opinii prawnych, udzielanie porad i wyjaśnień w zakresie obowiązujących przepisów prawa;
- wykonywanie innych zadań z zakresu obsługi prawnej, wynikających z ustawy o radcach prawnych.
WYMAGANIA
WYMAGANIA KONIECZNE
- wykształcenie: wyższe prawnicze i wpis na listę radców prawnych;
- co najmniej sześcioletnie doświadczenie na stanowisku radcy prawnego;
(Wykształcenie należy potwierdzić kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej; lata pracy zawodowej należy potwierdzić świadectwami pracy / zaświadczeniem o zatrudnieniu / zaświadczeniem o wykonaniu umowy zlecenia / aktualnym wyciągiem z CEIDG)
- bardzo dobra znajomość pakietu MS OFFICE;
- znajomość systemu informacji prawniczej Legalis;
- bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu prawa cywilnego i postępowania cywilnego, ochrony zdrowia, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, postępowania administracyjnego i egzekucyjnego.
WYMAGANIA DODATKOWE
- mile widziane co najmniej dwuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym;
- mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku radcy prawnego w administracji państwowej lub samorządowej, bądź w podmiocie leczniczym, w tym doświadczenie w występowaniu w postępowaniach sądowych w charakterze pełnomocnika procesowego;
- w chwili podjęcia zatrudnienia kandydat powinien spełniać wymogi określone w art. 112 ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.
WYMAGANE DOKUMENTY:
- Cv;
- kwestionariusz osobowy kandydata;
- kopie dokumentów potwierdzające wymagane w ogłoszeniu wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę (świadectwa pracy), umowy zlecenie (zaświadczenia) lub prowadzenia działalności gospodarczej (wydruk z CEIDG);
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
- oświadczenie lustracyjne lub informacja o złożeniu oświadczenia lustracyjnego, zgodnie z art. 7 w zw. z art. 4 pkt - 47 ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów ( Dz.U. z 2024 r., poz. 1632, z późn.zm.) – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972r.- oświadczenie lub informację, o której mowa powyżej należy złożyć w zamkniętej i opisanej kopercie podczas rozmowy kwalifikacyjnej;
- pisemne oświadczenie kandydata o niekaralności za popełnione umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Skorzystaj z naszego poradnika, jeśli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód i oświadczeń.
PRACOWNIKOM OFERUJEMY
- pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- możliwość pracy zdalnej okazjonalnej do 24 dni w roku
- pracę w systemie hybrydowym
- elastyczny czas pracy
- nagrodę jubileuszową za staż pracy
- dodatkowy urlop stażowy
- profesjonalny system szkoleń
- możliwość dofinansowania nauki języka do 100%
- możliwość dofinansowania studiów do 100%
- opiekę mentora/ mentorki
- atrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych) m in.:
- dofinansowanie do wypoczynku - „wczasy pod gruszą”
- dofinansowanie do wypoczynku dla dzieci
- dofinansowanie karty sportowej
- Kasa Zapomogowo Pożyczkowa
- ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach
- inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie)
- pakiet powitalny dla każdego nowozatrudnionego pracownika
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail:
Kandydatki i Kandydatów prosimy o składanie dokumentów do 18.04.2025 r.: elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego lub w formie papierowej w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia (kancelaria czynna: poniedziałek 8.00-18.00, wtorek – piątek w godzinach 8.00-16.00) wejście od ulicy Chałubińskiego 8 lub przesłać (decyduje data wpływu dokumentów do Oddziału Wojewódzkiego) lub na adres:
Mazowiecki Oddział Wojewódzki NFZ
ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa
z dopiskiem: oferta pracy Warszawa/25/25
Informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, Narodowy Fundusz Zdrowia wdrożył „Procedurę zgłoszeń wewnętrznych”. Sygnalista może dokonać zgłoszenia pisemnie z wykorzystaniem internetowego formularza zgłoszenia, dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Narodowego Funduszu Zdrowia. Wszystkie informacje są dostępne pod adresem: https://www.nfz.gov.pl/bip/sygnalisci/
