O NFZ

Ogłoszenia o pracę

Infografika. Tekst: Działamy w imieniu i na rzecz pacjentów

Młodszy Specjalista w Delegaturze w Legnicy Sekcja – Sala Obsługi Klientów w Dolnośląskim OW NFZ (1 etat/umowa o pracę)

Stanowisko
Miejsce pracy
Numer ogłoszenia
Termin składania ofert
Status

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko została wybrana Pani Ewelina Frankowska zamieszkała w miejscowości Gorzyca.

Uzasadnienie:

Kandydatka spełniła wymagania określone w ogłoszeniu oraz spełniła wymagania Pracodawcy związane z przedmiotowym stanowiskiem pracy.

 


Szczegóły oferty


GŁÓWNE ZADANIA:

  • obsługa pacjentów oraz innych interesariuszy w sali obsługi klientów (SOK), w tym przyjmowanie wniosków i przekazywanie ich do właściwych komórek, udzielanie informacji ogólnych ustnie i pisemnie, m.in. o możliwości załatwienia sprawy oraz o statusie sprawy, nowych usługach e-zdrowia, przysługujących pacjentom prawach, wynikających z umów zawartych pomiędzy Funduszem a świadczeniodawcą;
  • udostępnianie klientom informacji ustnie i pisemnie dotyczących udzielonych im świadczeń opieki zdrowotnej oraz kosztów tych świadczeń, a także o posiadanym prawie do świadczeń opieki zdrowotnej, w zakresie nie wymagającym przeprowadzania postępowania wyjaśniającego; w sprawie wymagającej postępowania wyjaśniającego przekazywanie sprawy do właściwej komórki;
  • przyjmowanie wniosków, skierowań i przekazywanie ich do rozpatrzenia do właściwej komórki;
  • przyjmowanie wniosków o wydanie EKUZ oraz w innych sprawach związanych z realizacją przepisów o koordynacji i opieką transgraniczną oraz wydawanie EKUZ i certyfikatów tymczasowo zastępujących EKUZ w sprawach nie wymagających przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego, przekazywanie spraw wymagających przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego do właściwej komórki;
  • przyjmowanie wniosków i realizacja zadań związanych z potwierdzaniem zleceń na wyroby medyczne;
  • potwierdzanie Profilu Zaufanego (PZ);
  • prowadzenie spraw dot. zgłoszeń nieprawidłowości stwierdzonych przez świadczeniobiorców w Internetowym Koncie Pacjenta IKP, w tym :
    • uzyskanie wyczerpujących informacji od obu stron postępowania (świadczeniobiorca i świadczeniodawca)
    • powiadomienie o sposobie rozpatrzenia sprawy

 

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:

  • Wykształcenie: minimum średnie
  • Lata pracy zawodowej: minimum 4 lata stażu pracy w przypadku wykształcenia średniego, minimum 1 rok stażu pracy w przypadku wykształcenia wyższego

Wymagania dodatkowe:

  • ogólna znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz przepisów o gwarantowanych świadczeniach medycznych;
  • znajomość przepisów postępowania administracyjnego;
  • dobra znajomość obsługi komputera i składowych pakietu MS Office (MS Word, MS Excel);
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • bardzo dobra umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  • znajomość zasad dotyczących organizacji biura;
  • znajomość zasad tworzenia i obiegu korespondencji;
  • znajomość zagadnień dotyczących działalności NFZ;
  • komunikatywność;
  • logiczne i krytyczne myślenie;
  • pracowitość i chęć rozwoju;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • elastyczność i kreatywność.

Wymagane dokumenty:

  • CV, 
  • podpisany kwestionariusz osobowy, 
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej,
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
  • podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.

 

ZAPRASZAMY

 

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod (adresem e-mail: rekrutacja@nfz-wroclaw.pl / nr telefonu: (71) 79-79-261).

Dokumenty w formie papierowej należy składać do 21.05.2024 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w Sali Obsługi Klienta przy ul. R. Traugutta 55, 50-416 Wrocław (Punkt podawczy czynny: w godzinach 8.00 – 16.00) lub przesłać na adres:

Dolnośląski Oddział Wojewódzki

Narodowego Funduszu Zdrowia

ul. R. Traugutta 55, 50-416 Wrocław

z dopiskiem: oferta pracy Wrocław/24/13

lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.

Infografika. Tekst: Nasze wartości: Otwartość na Pacjenta, efektywność, innowacyjność, satysfakcja pracownika
Podmiot publikujący: Centrala NFZ
Publikujący informację: Marcin Dobosz
Publikacja informacji: 07.05.2024 13:50
Aktualizacja informacji: 21.06.2024 13:53
Sprawdź historię zmian
Wszystkie oferty