O NFZ

Ogłoszenia o pracę

Infografika. Tekst: Działamy w imieniu i na rzecz pacjentów

Starszy referent/Młodszy Specjalista w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki - Dział Informacji i Profilaktyki w Dolnośląskim OW NFZ (1 etat, umowa o pracę)

Stanowisko
Miejsce pracy
Numer ogłoszenia
Termin składania ofert
Status

Szczegóły oferty

GŁÓWNE ZADANIA:

  • Promowanie postaw prozdrowotnych w ramach obsługi bezpośredniej na stanowisku doradcy ds. profilaktyki i promocji zdrowia, w szczególności poprzez zachęcanie do korzystania
    z pomiarów w kiosku profilaktycznym, udziału w programach zdrowotnych i programach profilaktyki zdrowotnej;
  • Organizowanie oraz realizowanie akcji  i kampanii edukacyjno-informacyjnych, kierowanych do różnych grup docelowych;
  • Projektowanie i realizacja przedsięwzięć promujących właściwe postawy prozdrowotne we współpracy z podmiotami zewnętrznymi, w tym instytucjami opieki zdrowotnej, organizacjami pacjentów, towarzystwami medycznymi;
  • Uczestniczenie w wydarzeniach zewnętrznych promujących zdrowie oraz realizacja innych zadań na stanowisku mobilnym NFZ;
  • Przyjmowanie skarg i wniosków, skierowań na leczenie uzdrowiskowe lub rehabilitację uzdrowiskową, wniosków w sprawie objęcia ubezpieczeniem zdrowotnym oraz ustalenia prawa do świadczeń;
  • Udzielanie informacji ogólnych ustnie i pisemnie, udostępnianie informacji o: udzielonych świadczeniach, prawie do świadczeń, statusie prowadzonych spraw, prawach pacjentów;
  • Potwierdzanie Profilu Zaufanego;
  • Obsługa wniosków o zaopatrzenie w wyroby medyczne;
  • Zawieranie umów o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne (niewymagające postępowania wyjaśniającego) oraz wydawanie gotowych umów obejmujących dobrowolnym ubezpieczeniem zdrowotnym;
  • Przyjmowanie wniosków o wydanie EKUZ oraz w innych sprawach związanych z realizacją przepisów o koordynacji i opieką transgraniczną oraz wydawanie EKUZ i certyfikatów tymczasowo zastępujących EKUZ;
  • Wykonywanie pomiarów w kiosku profilaktycznym;
  • Udzielanie odpowiedzi na pisma kierowane przez klientów w sprawach innych niż skargi
    i wnioski;
  • Udzielane informacji przez telefon;
  • Właściwe przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji przychodzącej do Oddziału;
  • Wykonywanie innych prac i czynności zleconych przez przełożonych.

 

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne dla stanowiska:

Starszy referent

  • Wykształcenie: wyższe

 

Młodszy Specjalista

  • Wykształcenie: wyższe
  • Lata pracy zawodowej: minimum 1 rok stażu pracy

 

Wymagania dodatkowe:

  • Znajomość zagadnień systemu ochrony zdrowia związanych z systemem ubezpieczeń zdrowotnych, w szczególności ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 146 z późn. zm.);
  • Doświadczenie zawodowe w zakresie zbliżonym do dziedziny lub charakteru pracy na stanowisku, na które prowadzony jest nabór – doświadczenie w administracji publicznej lub podmiotach związanych z ochroną zdrowia;                   
  • Umiejętność poprawnego pisania w języku polskim;
  • Umiejętności komunikacyjne;
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność;
  • Samodzielność, radzenie sobie ze stresem;
  • Rzetelność, pracowitość;
  • Wysoka kultura osobistego;
  • Empatia i serdeczność.

 

Wymagane dokumenty:

  • CV,
  • podpisany kwestionariusz osobowy, 
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej,
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
  • podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).

 

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.   

ZAPRASZAMY

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod (adresem e-mail: / nr telefonu: (71) 79-79-261).

 

Dokumenty w formie papierowej należy składać do 29.11.2024 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w Sali Obsługi Klienta przy ul. R. Traugutta 55, 50-416 Wrocław (Punkt podawczy czynny:  w godzinach 8.00 – 16.00) lub przesłać na adres:

 

Dolnośląski Oddział Wojewódzki

Narodowego Funduszu Zdrowia

ul. R. Traugutta 55, 50-416 Wrocław

 z dopiskiem: oferta pracy Wrocław/24/27

lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.

 

Infografika. Tekst: Nasze wartości: Otwartość na Pacjenta, efektywność, innowacyjność, satysfakcja pracownika
Podmiot publikujący: DOW NFZ
Publikujący informację: Joanna Małaszkiewicz
Publikacja informacji: 13.11.2024 16:00
Sprawdź historię zmian
Wszystkie oferty