O NFZ
Ogłoszenia o pracę
Starszy referent w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki - Dział Obsługi Klientów w Dolnośląskim OW NFZ (1 etat, umowa o pracę)
Szczegóły oferty
GŁÓWNE ZADANIA:
- obsługa bezpośrednia klientów w Sali Obsługi Klientów na stanowisku doradca klientów;
- przyjmowanie skarg i wniosków, skierowań na leczenie uzdrowiskowe lub rehabilitację uzdrowiskową, wniosków w sprawie objęcia ubezpieczeniem zdrowotnym oraz ustalenia prawa do świadczeń;
- udzielanie informacji ogólnych ustnie i pisemnie, udostępnianie informacji o: udzielonych świadczeniach, prawie do świadczeń, statusie prowadzonych spraw, prawach pacjentów;
- potwierdzanie Profilu Zaufanego;
- obsługa wniosków o zaopatrzenie w wyroby medyczne;
- przyjmowanie i weryfikacja wniosków w sprawie zawierania umów o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne (niewymagające postępowania wyjaśniającego) oraz wydawanie gotowych umów obejmujących dobrowolnym ubezpieczeniem zdrowotnym;
- przyjmowanie wniosków o wydanie EKUZ oraz w innych sprawach związanych z realizacją przepisów o koordynacji i opieką transgraniczną oraz wydawanie EKUZ i certyfikatów tymczasowo zastępujących EKUZ;
- promowanie Internetowego Konta Pacjenta, usług e-zdrowia;
- Wykonywanie pomiarów w kiosku profilaktycznym oraz udzielanie informacji na temat profilaktyki i promocji zdrowia;
- Udzielanie odpowiedzi na pisma kierowane przez klientów, w tym rozpatrywanie skarg i wniosków;
- Udzielania informacji przez telefon;
- Właściwe przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji przychodzącej do Oddziału;
- Uczestniczenie w eventach prozdrowotnych poza siedzibą SOK;
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe
Wymagania dodatkowe:
- znajomość zagadnień systemu ochrony zdrowia związanych z systemem ubezpieczeń zdrowotnych, w szczególności ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 146);
- doświadczenie zawodowe w zakresie zbliżonym do dziedziny lub charakteru pracy na stanowisku, na które prowadzony jest nabór – doświadczenie w administracji publicznej lub podmiotach związanych z ochroną zdrowia;
- znajomość języków obcych;
- umiejętność pisania pism;
- umiejętności komunikacyjne;
- zaangażowanie i odpowiedzialność;
- wysoka kultura osobistego;
- empatia i serdeczność;
- samodzielność;
- sumienność;
- radzenie sobie ze stresem.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- podpisany kwestionariusz osobowy,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej,
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod (adresem e-mail: / nr telefonu: (71) 79-79-261).
Dokumenty w formie papierowej należy składać do 29.11.2024 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w Sali Obsługi Klienta przy ul. R. Traugutta 55, 50-416 Wrocław (Punkt podawczy czynny: w godzinach 8.00 – 16.00) lub przesłać na adres:
Dolnośląski Oddział Wojewódzki
Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. R. Traugutta 55, 50-416 Wrocław
z dopiskiem: oferta pracy Wrocław/24/28
lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.