O NFZ

Ogłoszenia o pracę

Infografika. Tekst: Działamy w imieniu i na rzecz pacjentów

Starszy referent w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki Dział Obsługi Klientów w Dolnośląskim OW NFZ Umowa o pracę - zastępstwo 1 etat

Stanowisko
Miejsce pracy
Numer ogłoszenia
Termin składania ofert
Status

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne – Wrocław/25/1

Lp.

Nazwisko

Imię

Miejsce zamieszkania

1

Chmielowiec

Michał

Legnica

2

Frankiewicz

Agnieszka

Wrocław

3

Gieża

Elżbieta

Brzeg

4

Lisowska-Trefler

Beata

Wrocław

5

Miłkowska

Aleksandra

Wrocław

6

Walaszczyk

Greta

Wrocław

 


Szczegóły oferty


GŁÓWNE ZADANIA:

  • Przyjmowanie skarg i wniosków, skierowań na leczenie uzdrowiskowe lub rehabilitację uzdrowiskową, wniosków w sprawie objęcia ubezpieczeniem zdrowotnym oraz ustalenia prawa do świadczeń;
  • Udzielanie informacji ogólnych ustnie i pisemnie, udostępnianie informacji o: udzielonych świadczeniach, prawie do świadczeń, statusie prowadzonych spraw, prawach pacjentów;
  • Potwierdzanie Profilu Zaufanego;
  • Obsługa wniosków o zaopatrzenie w wyroby medyczne;
  • Zawieranie umów o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne (niewymagające postępowania wyjaśniającego) oraz wydawanie gotowych umów obejmujących dobrowolnym ubezpieczeniem zdrowotnym;
  • Przyjmowanie wniosków o wydanie EKUZ oraz w innych sprawach związanych z realizacją przepisów o koordynacji i opieką transgraniczną oraz wydawanie EKUZ i certyfikatów tymczasowo zastępujących EKUZ;
  • Wykonywanie pomiarów w kiosku profilaktycznym;
  • Udzielanie informacji na temat profilaktyki i promocji zdrowia;
  • Udzielanie odpowiedzi na pisma kierowane przez klientów w sprawach innych niż skargi i wnioski;
  • Udzielania informacji przez telefon;
  • Właściwe przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji przychodzącej do Oddziału;
  • Promowanie postaw prozdrowotnych w ramach obsługi bezpośredniej na stanowisku doradcy ds. profilaktyki i promocji zdrowia, w szczególności poprzez zachęcanie do korzystania z pomiarów w kiosku profilaktycznym, udziału w programach zdrowotnych i programach profilaktyki zdrowotnej;
  • Uczestniczenie w wydarzeniach zewnętrznych promujących zdrowie oraz realizacja innych zadań na mobilnym stanowisku NFZ;
  • Realizacja zadań kancelaryjnych w zakresie odbioru, segregowania i terminowego przekazywania korespondencji do właściwych komórek organizacyjnych, w tym prowadzenie Punktu Podawczego na Sali Obsługi Klientów i obsługa systemu ePUAP i e- Doręczeń;
  • Wykonywanie innych prac i czynności zleconych przez przełożonych.

WYMAGANIA:


Wymagania konieczne:

  • Wykształcenie: wyższe

Wymagania dodatkowe:

  • znajomość zagadnień systemu ochrony zdrowia związanych z systemem ubezpieczeń zdrowotnych, w szczególności ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 146 z późn. zm.);
  • doświadczenie zawodowe w zakresie zbliżonym do dziedziny lub charakteru pracy na stanowisku, na które prowadzony jest nabór – doświadczenie w administracji publicznej lub podmiotach związanych z ochroną zdrowia;                     
  • umiejętność poprawnego pisania w języku polskim;
  • umiejętność pisania pism;
  • umiejętności komunikacyjne;
  • zaangażowanie i odpowiedzialność;
  • wysoka kultura osobista;
  • empatia i serdeczność;
  • samodzielność;
  • sumienność;
  • radzenie sobie ze stresem.

Wymagane dokumenty:

  • CV,
  • podpisany kwestionariusz osobowy,  
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej,
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
  • podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.   

 

ZAPRASZAMY

                                                           

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod (adresem e-mail: / nr telefonu: (71) 79-79-261).

 

Dokumenty w formie papierowej należy składać do 19.01.2025 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w Sali Obsługi Klienta przy ul. R. Traugutta 55, 50-416 Wrocław (Punkt podawczy czynny:  w godzinach 8.00 – 16.00) lub przesłać na adres:

Dolnośląski Oddział Wojewódzki

Narodowego Funduszu Zdrowia

ul. R. Traugutta 55, 50-416 Wrocław

z dopiskiem: oferta pracy Wrocław/25/1


 

lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.

 

Informujemy, że Narodowy Fundusz Zdrowia ma wdrożoną „Procedurę zgłoszeń wewnętrznych” zgodnie z Ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów.  

Sygnalista może dokonać zgłoszenia pisemnie z wykorzystaniem internetowego formularza zgłoszenia, dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Narodowego Funduszu Zdrowia. Wszystkie informacje są dostępne pod adresem: Sygnaliści / Biuletyn Informacji Publicznej / Narodowy Fundusz Zdrowia (NFZ) – finansujemy zdrowie Polaków

Infografika. Tekst: Nasze wartości: Otwartość na Pacjenta, efektywność, innowacyjność, satysfakcja pracownika
Podmiot publikujący: Centrala NFZ
Publikujący informację: Marcin Dobosz
Publikacja informacji: 02.01.2025 13:50
Aktualizacja informacji: 23.01.2025 15:43
Sprawdź historię zmian
Wszystkie oferty