O NFZ
Ogłoszenia o pracę
Starszy referent w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki Dział Obsługi Klientów w Dolnośląskim OW NFZ Umowa o pracę - zastępstwo 1 etat
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne – Wrocław/25/1
Lp. |
Nazwisko |
Imię |
Miejsce zamieszkania |
1 |
Chmielowiec |
Michał |
Legnica |
2 |
Frankiewicz |
Agnieszka |
Wrocław |
3 |
Gieża |
Elżbieta |
Brzeg |
4 |
Lisowska-Trefler |
Beata |
Wrocław |
5 |
Miłkowska |
Aleksandra |
Wrocław |
6 |
Walaszczyk |
Greta |
Wrocław |
Szczegóły oferty
GŁÓWNE ZADANIA:
- Przyjmowanie skarg i wniosków, skierowań na leczenie uzdrowiskowe lub rehabilitację uzdrowiskową, wniosków w sprawie objęcia ubezpieczeniem zdrowotnym oraz ustalenia prawa do świadczeń;
- Udzielanie informacji ogólnych ustnie i pisemnie, udostępnianie informacji o: udzielonych świadczeniach, prawie do świadczeń, statusie prowadzonych spraw, prawach pacjentów;
- Potwierdzanie Profilu Zaufanego;
- Obsługa wniosków o zaopatrzenie w wyroby medyczne;
- Zawieranie umów o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne (niewymagające postępowania wyjaśniającego) oraz wydawanie gotowych umów obejmujących dobrowolnym ubezpieczeniem zdrowotnym;
- Przyjmowanie wniosków o wydanie EKUZ oraz w innych sprawach związanych z realizacją przepisów o koordynacji i opieką transgraniczną oraz wydawanie EKUZ i certyfikatów tymczasowo zastępujących EKUZ;
- Wykonywanie pomiarów w kiosku profilaktycznym;
- Udzielanie informacji na temat profilaktyki i promocji zdrowia;
- Udzielanie odpowiedzi na pisma kierowane przez klientów w sprawach innych niż skargi i wnioski;
- Udzielania informacji przez telefon;
- Właściwe przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji przychodzącej do Oddziału;
- Promowanie postaw prozdrowotnych w ramach obsługi bezpośredniej na stanowisku doradcy ds. profilaktyki i promocji zdrowia, w szczególności poprzez zachęcanie do korzystania z pomiarów w kiosku profilaktycznym, udziału w programach zdrowotnych i programach profilaktyki zdrowotnej;
- Uczestniczenie w wydarzeniach zewnętrznych promujących zdrowie oraz realizacja innych zadań na mobilnym stanowisku NFZ;
- Realizacja zadań kancelaryjnych w zakresie odbioru, segregowania i terminowego przekazywania korespondencji do właściwych komórek organizacyjnych, w tym prowadzenie Punktu Podawczego na Sali Obsługi Klientów i obsługa systemu ePUAP i e- Doręczeń;
- Wykonywanie innych prac i czynności zleconych przez przełożonych.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe
Wymagania dodatkowe:
- znajomość zagadnień systemu ochrony zdrowia związanych z systemem ubezpieczeń zdrowotnych, w szczególności ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 146 z późn. zm.);
- doświadczenie zawodowe w zakresie zbliżonym do dziedziny lub charakteru pracy na stanowisku, na które prowadzony jest nabór – doświadczenie w administracji publicznej lub podmiotach związanych z ochroną zdrowia;
- umiejętność poprawnego pisania w języku polskim;
- umiejętność pisania pism;
- umiejętności komunikacyjne;
- zaangażowanie i odpowiedzialność;
- wysoka kultura osobista;
- empatia i serdeczność;
- samodzielność;
- sumienność;
- radzenie sobie ze stresem.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- podpisany kwestionariusz osobowy,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej,
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod (adresem e-mail: / nr telefonu: (71) 79-79-261).
Dokumenty w formie papierowej należy składać do 19.01.2025 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w Sali Obsługi Klienta przy ul. R. Traugutta 55, 50-416 Wrocław (Punkt podawczy czynny: w godzinach 8.00 – 16.00) lub przesłać na adres:
Dolnośląski Oddział Wojewódzki
Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. R. Traugutta 55, 50-416 Wrocław
z dopiskiem: oferta pracy Wrocław/25/1
lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.
Informujemy, że Narodowy Fundusz Zdrowia ma wdrożoną „Procedurę zgłoszeń wewnętrznych” zgodnie z Ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów.
Sygnalista może dokonać zgłoszenia pisemnie z wykorzystaniem internetowego formularza zgłoszenia, dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Narodowego Funduszu Zdrowia. Wszystkie informacje są dostępne pod adresem: Sygnaliści / Biuletyn Informacji Publicznej / Narodowy Fundusz Zdrowia (NFZ) – finansujemy zdrowie Polaków