O NFZ

Ogłoszenia o pracę

starszy referent, młodszy specjalista w Dziale Obsługi Klienta i Profilaktyki w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki, 1 etat / umowa o pracę

Stanowisko
Miejsce pracy
Numer ogłoszenia
Termin składania ofert
Status

Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne w naborze nr ZielonaGóra/25/2:

  1. Justyna Borkowska, Nowa Sól
  2. Ariadna Borowska, Zielona Góra
  3. Alicja Cygańska, Zielona Góra
  4. Klaudia Mazur, Zielona Góra
  5. Wioletta Muskała, Zielona Góra
  6. Luiza Piskorz, Zielona Góra
  7. Joanna Sikorska, Zielona Góra
  8. Łukasz Tasior, Zielona Góra
  9. Kinga Zdanowska, Zielona Góra

 


Praca  w Funduszu  to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości,
 które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.

Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Uprawnionych.

 

GŁÓWNE ZADANIA

 

  • organizacja stanowisk informacyjno-edukacyjnych w obszarze profilaktyki i promocji postaw prozdrowotnych podczas wydarzeń regionalnych i lokalnych;
  • promowanie postaw prozdrowotnych w ramach obsługi bezpośredniej w szczególności poprzez zachęcanie do udziału w programach zdrowotnych i programach profilaktyki zdrowotnej;
  • obsługa stanowiska do spraw profilaktyki i promocji zdrowia oraz obsługa i nadzór nad samoobsługowym kioskiem profilaktycznym;
  • przygotowanie merytoryczne i realizacja cyklicznych działań promujących postawy prozdrowotne, w tym w ramach działań przewidzianych w programie Środa z Profilaktyką;
  • przygotowanie materiałów informacyjno-edukacyjnych z obszaru profilaktyki i promocji postaw prozdrowotnych, w wersjach elektronicznych i do druku, wg jednolitych wzorców;
  • współpraca z Zespołem Komunikacji Społecznej i Promocji w zakresie promocji treści z obszaru profilaktyki i promocji postaw prozdrowotnych w mediach oraz portalach społecznościowych;
  • kompleksowa obsługa klientów w Sali obsługi klienta.

WYMAGANIA

WYMAGANIA KONIECZNE
 

  • wykształcenie: średnie lub wyższe (preferowane: zdrowie publiczne, dietetyka i zawody medyczne)
  • lata pracy zawodowej:
    • na stanowisko starszego referenta co najmniej 3 lata pracy zawodowej przy wykształceniu średnim, przy wykształceniu wyższym staż pracy nie jest wymagany,
    • na stanowisko młodszego specjalisty co najmniej 4 lata pracy zawodowej przy wykształceniu średnim, co najmniej 1 rok pracy zawodowej przy wykształceniu wyższym
  • prawo jazdy kat. B

 

WYMAGANIA DODATKOWE

  • preferowane doświadczenie w pracy w obsłudze klienta;
  • preferowane doświadczenie związane z profilaktyką i promocją zdrowia;
  • preferowane doświadczenie w pracy w sektorze ochrony zdrowia;
  • wiedza z zakresu profilaktyki zdrowotnej;
  • znajomość przepisów związanych z sektorem ochrony zdrowia;
  • umiejętność profesjonalnej obsługi klienta;
  • umiejętność poprawnego formułowania korespondencji urzędowej i stosowania zasad prostego języka;
  • obsługa komputera i MS Office.

WYMAGANE DOKUMENTY

  • CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej,
  • Kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej,
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • Kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu),
  • Kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
  • Oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej.

 

Skorzystaj z naszego poradnika, jeśli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód i oświadczeń.

 

Dokumenty do pobrania!

 

PRACOWNIKOM OFERUJEMY

  • pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • możliwość pracy zdalnej okazjonalnej do 24 dni w roku
  • elastyczny czas pracy
  • nagrodę jubileuszową za staż pracy
  • dodatkowy urlop stażowy
  • profesjonalny system szkoleń
  • możliwość  dofinansowania studiów do 100%
  • opiekę mentora/ mentorki
  • atrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych) m in.:
    • dofinansowanie do wypoczynku - „wczasy pod gruszą”
    • dofinansowanie do wypoczynku dla dzieci
    • dofinansowanie karty sportowej
  • ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach
  • inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie)

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: .

Kandydatki i Kandydatów prosimy o składanie dokumentów do 01.04.2025 r.: elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego lub w formie papierowej w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie LOW Narodowego Funduszu Zdrowia w Zielonej Górze (kancelaria czynna w godzinach 8.00 – 16.00)

lub przesłać na adres:

Lubuski Oddział Wojewódzki

 Narodowego Funduszu Zdrowia

ul. Podgórna 9B
65-057, Zielona Góra

z dopiskiem: oferta pracy ZielonaGóra/2025/2

 

Informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, Narodowy Fundusz Zdrowia wdrożył „Procedurę zgłoszeń wewnętrznych”. Sygnalista może dokonać zgłoszenia pisemnie z wykorzystaniem internetowego formularza zgłoszenia, dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Narodowego Funduszu Zdrowia. Wszystkie informacje są dostępne pod adresem: https://www.nfz.gov.pl/bip/sygnalisci/

 

Infografika. Tekst: Nasze wartou015bci: Otwartou015bu0107 na Pacjenta, efektywnou015bu0107, innowacyjnou015bu0107, satysfakcja p
Podmiot publikujący: Lubuski Oddział Wojewódzki NFZ
Autor informacji: Magdalena Kołpak
Publikujący informację: Joanna Branicka
Publikacja informacji: 18.03.2025 13:50
Aktualizacja informacji: 04.04.2025 14:26
Sprawdź historię zmian
Wszystkie oferty