O NFZ

Ogłoszenia o pracę

Infografika. Tekst: Działamy w imieniu i na rzecz pacjentów

Zastępca Dyrektora ds. Służb Mundurowych Lubuski Oddział Wojewódzki NFZ z siedzibą w Zielonej Górze, 1 etat / powołanie

Stanowisko
Miejsce pracy
Numer ogłoszenia
Termin składania ofert
Status

Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne w naborze ZielonaGóra/24/11:

  1. Iwona Hryniewiecka, Żagań
  2. Jacek Zatorski, Zielona Góra

GŁÓWNE ZADANIA:

Kierowanie pracą pionu mundurowego, zgodnie z ustalonym dla niego zakresem zadań, a w szczególności:

  • planowanie i organizacja pracy pionu mundurowego,
  • nadzór kierowniczy nad pracownikami pionu mundurowego,
  • planowanie i realizacja planu finansowego Oddziału Funduszu w zakresie świadczeń zdrowotnych, w szczególności lecznictwa uzdrowiskowego, ratownictwa medycznego, nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej, pomocy doraźnej i transportu sanitarnego, szpitalnych oddziałów ratunkowych i izb przyjęć,
  • monitorowanie realizacji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych ze świadczeniodawcami, dla których organem założycielskim jest Minister Obrony Narodowej, Minister Sprawiedliwości, minister właściwy do spraw wewnętrznych,
  • monitorowanie realizacji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych w zakresie lecznictwa uzdrowiskowego, ratownictwa medycznego, nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej, pomocy doraźnej i transportu sanitarnego, szpitalnych oddziałów ratunkowych i izb przyjęć,
  • monitorowanie prawidłowości wykonywania świadczeń zdrowotnych finansowanych przez Oddział Funduszu,
  • współpraca z pionem ekonomiczno-finansowym i medycznym, w zakresie projektowania i realizacji planu finansowego Oddziału Funduszu, rozliczeń umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
  • prowadzenie spraw z zakresu spraw obronnych i zarządzania kryzysowego, w tym szczególności opracowywanie, w porozumieniu z właściwymi komórkami organizacyjnymi, koncepcji realizacji zadań obronnych i zarządzania kryzysowego oraz sporządzanie stosownej dokumentacji dla Oddziału Funduszu,
  • reprezentowanie Oddziału Funduszu na podstawie udzielonych przez Dyrektora Oddziału Funduszu pełnomocnictw,
  • przygotowywanie raportów, sprawozdań i informacji dotyczących pracy podległych komórek organizacyjnych, w zakresie i terminach określonych przez Dyrektora Oddziału Funduszu lub Centralę NFZ,
  • współpraca z komórkami/jednostkami właściwymi do spraw zdrowia w Ministerstwach Obrony Narodowej, Sprawiedliwości i ministerstwie właściwym do spraw wewnętrznych.

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie: wyższe magisterskie lub równorzędne,
  • lata pracy zawodowej:
    - minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe
    - minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym, preferowane w sektorze ochrony zdrowia

Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie: posiadanie wiedzy i doświadczenia, dającego rękojmię prawidłowego wykonywania zadań na stanowisku Zastępcy Dyrektora ds. Służb Mundurowych, korzystanie z pełni praw publicznych i niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
  • wiedza: znajomość ustawy z 27.08.2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, znajomość ustawy z 8.09.2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym, znajomość ustawy z 28.07.2005 r. o lecznictwie uzdrowiskowym, uzdrowiskach i obszarach ochrony uzdrowiskowej oraz o gminach uzdrowiskowych, znajomość ustawy z 24.01.1991 r. o kombatantach oraz niektórych osobach będącymi ofiarami represji wojennych i okresu powojennego, znajomość ustawy z 19.08.2011 r. o weteranach działań poza granicami państwa, znajomość ustawy z 11.03.2022 r. o obronie Ojczyzny.
  • kompetencje: umiejętność pracy w zespole i kierowania zespołem, umiejętność strategicznego myślenia, umiejętność prowadzenia negocjacji, zdolności analityczne, kreatywność, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu, komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
  • cechy osobowościowe: zaangażowanie, odpowiedzialność, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność analitycznego myślenia oraz kompleksowego przewidywania skutków podejmowanych decyzji i działań.
  • inne: posiadanie prawa jazdy kat. B;
  • dodatkowym atutem będzie: doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub podmiotach, których przedmiotem działalności są zagadnienia związane z ochroną zdrowia/farmacją.

Wymagane dokumenty:

  • cv;
  • podpisany kwestionariusz osobowy kandydata;
  • kopie dokumentów potwierdzające wymagane w ogłoszeniu wykształcenie;
  • kopie dokumentów  potwierdzające co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym 2- letnie na stanowisku kierowniczym, w szczególności świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu;
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
  • oświadczenie kandydata o niekaralności zakazem zajmowania stanowisk kierowniczych w urzędach organów władzy publicznych lub pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi;
  • oświadczenie lustracyjne lub informacja o złożeniu oświadczenia lustracyjnego, zgodnie z art. 7 w zw. z art. 4 pkt 29 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 1633) – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.;
  • poświadczenie bezpieczeństwa związanego z dostępem do informacji niejawnych, oznaczonych klauzulą „Poufne” lub w przypadku jego braku - oświadczenie kandydata o dobrowolnym poddaniu się procedurze sprawdzającej umożliwiającej nadanie takiego poświadczenia.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.   

ZAPRASZAMY

 

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod (adresem e-mail: Justyna.Urbanska@nfz-zielonagora.pl / nr telefonu: 683287783).

 

Dokumenty w formie papierowej należy składać do dnia 6 czerwca 2024 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Lubuskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ (kancelaria czynna w godzinach 8.00 – 16.00) lub przesłać na adres:

 

Lubuski Oddział Wojewódzki NFZ z siedzibą w Zielonej Górze

ul. Podgórna 9B

65-057 Zielona Góra

z dopiskiem: oferta pracy ZielonaGóra/24/11

Infografika. Tekst: Nasze wartości: Otwartość na Pacjenta, efektywność, innowacyjność, satysfakcja pracownika
Podmiot publikujący: Centrala NFZ
Autor informacji: Magdalena Kołpak
Publikujący informację: Joanna Branicka
Publikacja informacji: 11.06.2024 10:08
Aktualizacja informacji: 11.06.2024 10:08
Sprawdź historię zmian
Wszystkie oferty