O NFZ

Ogłoszenia o pracę

Infografika. Tekst: Działamy w imieniu i na rzecz pacjentów

Referent, starszy referent Dział Obsługi Klienta i Profilaktyki Wydział Obsługi Klientów i Profilaktyki Lubuski Oddział Wojewódzki NFZ, 1 etat / umowa o pracę na czas zastępstwa (poprzedzona umową na okres próbny)

Stanowisko
Miejsce pracy
Numer ogłoszenia
Termin składania ofert
Status

GŁÓWNE ZADANIA:

  • obsługa klientów w Sali Obsługi Klienta;
  • potwierdzanie Profilu Zaufanego oraz prowadzenia spraw związanych z Internetowym Kontem Pacjenta;
  • realizacja działań mających na celu promowanie Internetowego Konta Pacjenta oraz usług e-Zdrowia;
  • wykonywanie czynności związanych z realizacją ubezpieczenia dobrowolnego;
  • przyjmowanie i przekazywanie do właściwej komórki wniosków od klientów;
  • przyjmowanie wniosków i wydawanie Europejskich Kart Ubezpieczenia Zdrowotnego;
  • przyjmowanie wniosków i potwierdzanie zleceń na wyroby medyczne;
  • obsługa kancelaryjna – przyjmowanie korespondencji wpływającej do Sali Obsługi Klienta;
  • obsługa stanowiska do spraw profilaktyki i promocji zdrowia oraz obsługa i nadzór nad samoobsługowym kioskiem profilaktycznym;
  • promowanie postaw prozdrowotnych w ramach obsługi bezpośredniej w szczególności poprzez zachęcanie do udziału w programach zdrowotnych i programach profilaktyki zdrowotnej;
  • organizacja stanowisk informacyjno-edukacyjnych w obszarze profilaktyki i promocji postaw prozdrowotnych podczas wydarzeń regionalnych i lokalnych.

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:

  • Wykształcenie: średnie lub wyższe.
  • Lata pracy zawodowej:
  • na stanowisko referenta staż zawodowy nie jest wymagany;
  • na stanowisko starszego referenta co najmniej 3 lata pracy zawodowej przy wykształceniu średnim, przy wykształceniu wyższym staż zawodowy nie jest wymagany.

Wymagania dodatkowe:

  • Doświadczenie: preferowane doświadczenie w pracy w obsłudze klienta, preferowane doświadczenie związane z profilaktyką i promocją zdrowia, preferowane doświadczenie w pracy w sektorze ochrony zdrowia.
  • Wiedza: znajomość przepisów związanych z sektorem ochrony zdrowia, wiedza z zakresu profilaktyki zdrowotnej.
  • Kompetencje: umiejętność profesjonalnej obsługi klienta, umiejętność poprawnego formułowania korespondencji urzędowej stosowania zasad prostego języka, obsługa komputera i MS Office .
  • Cechy osobowościowe: komunikatywność, kultura osobista, odporność na stres.
  • Inne: preferowana znajomość języka angielskiego i/lub ukraińskiego, preferowana znajomość języka migowego.

Wymagane dokumenty:

  • CV,
  • podpisany list motywacyjny,
  • podpisany kwestionariusz osobowy,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej,
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
  • podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.   

 

ZAPRASZAMY

 

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod (adresem e-mail: Magdalena.Kolpak@nfz-zielonagora.pl / nr telefonu: 683287634).

 

Dokumenty w formie papierowej należy składać do dnia 23 grudnia 2024 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Lubuskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ (kancelaria czynna w godzinach 8.00 – 16.00) lub przesłać na adres:

Lubuski Oddział Wojewódzki NFZ z siedzibą w Zielonej Górze

ul. Podgórna 9B

65-057 Zielona Góra

z dopiskiem: oferta pracy ZielonaGóra/24/16

(decyduje data wpływu do Oddziału)

lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.

 

„Informujemy, że Narodowy Fundusz Zdrowia ma wdrożoną „Procedurę zgłoszeń wewnętrznych” zgodnie z Ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów.  

Sygnalista może dokonać zgłoszenia pisemnie z wykorzystaniem internetowego formularza zgłoszenia, dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Narodowego Funduszu Zdrowia. Wszystkie informacje są dostępne pod adresem:  https://www.nfz.gov.pl/bip/sygnaliści.

Infografika. Tekst: Nasze wartości: Otwartość na Pacjenta, efektywność, innowacyjność, satysfakcja pracownika
Podmiot publikujący: Lubuski Oddział Wojewódzki NFZ
Autor informacji: Magdalena Kołpak
Publikujący informację: Joanna Branicka
Publikacja informacji: 09.12.2024 15:19
Aktualizacja informacji: 09.12.2024 15:19
Sprawdź historię zmian
Wszystkie oferty