Biuletyn Informacji Publicznej Warmińsko-Mazurskiego OW NFZ

Uwaga!

Informujemy, że ogłoszenia o postępowaniach rekrutacyjnych, publikowane od 1 marca 2023 roku znajdują się pod tym adresem.

Ogłoszenia

Ogłoszenie DN.18.2018 – zakończenie naboru

28-05-2018

Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Olsztynie informuje, że postępowanie rekrutacyjne „na czas zastępstwa” na stanowisko referenta w Sekcji Spraw Świadczeniobiorców w Delegaturze w Ełku (ogłoszenie nr DN.18.2018) zostało zakończone zatrudnieniem kandydata.

 

Dyrektor

Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Wojewódzkiego

Narodowego Funduszu Zdrowia

w Olsztynie

 

 

źródło: Wydział Kadr i Szkoleń


 

„Zatrudnienie na czas zastępstwa”

Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia  poszukuje kandydata na stanowisko  referenta w Sekcji Spraw Świadczeniobiorców Delegatury w Ełku

    Ogłoszenie DN.18.2018

Wymiar etatu: 1

Miejsce wykonywania pracy: Ełk

Główne obowiązki:

  1. wyjaśnianie problemów związanych z ubezpieczeniem zdrowotnym świadczeniobiorców, wynikających z funkcjonowania systemu e’wuś,
  2. wyjaśnianie wątpliwości dotyczących podleganiu ubezpieczeniu zdrowotnemu, wynikających z funkcjonowania systemu e’wuś,
  3. udzielanie bieżącej informacji ubezpieczonym,

 

Wykształcenie:

 

konieczne: średnie

pożądane: wyższe

 

Wymagania konieczne:

  1. znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych ( Dz.U. 2017 1938 j.t. ze zm.)
  2. znajomość zasad prowadzenia korespondencji i formułowania pism,
  3. znajomość obsługi programów informatycznych Word, Excel,
  4. rzetelność i terminowość,
  5. pozytywne podejście do interesanta,
  6. umiejętność pracy w zespole.

Wymagania pożądane:

  1. doświadczenie w pracy z obsługą interesantów,
  2. dobra organizacja pracy.

Ponadto kandydaci do zatrudnienia powinni spełniać wymogi określone dla pracowników NFZ w art. 112 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych ( Dz.U. 2017 1938 j.t. ze zm.).

Art. 112.

1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:

1) świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów; 

2) właścicielami, pracownikami lub osobami współpracującymi ze świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;

3) członkami organów lub pracownikami podmiotów, które utworzyły zakłady opieki zdrowotnej;

       4) członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;

5) członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. z 2017 r. poz. 1170 i 1089);

6) właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty o których mowa w pkt 2;

7) właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego – w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż określone w pkt 6;

      8) posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;

      9) członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.

2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:
1) podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy,
2) wykonywać działalności gospodarczej.

Wymagane dokumenty:

  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe,
  • podpisany list motywacyjny i życiorys,
  • podpisane oświadczenia o treści:
  1. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacyjnego DN.18.2018 r.”
  2. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego wizerunku w związku z przekazaną fotografią dołączoną do dokumentów.” UWAGA! Dołączenie wizerunku kandydata jest dobrowolne.
  3. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego numeru telefonu niezbędnego do kontaktu w bieżącym procesie rekrutacji.”
  4.  „Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego adresu e-mail niezbędnego do kontaktu w bieżącym procesie rekrutacji.”

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych - RODO), informuję, że:

Administratorem danych osobowych udostępnionych na potrzeby rekrutacji jest Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 16, reprezentowany przez Dyrektora Oddziału.

Podanie przez Pana/Panią danych osobowych związane jest z wymogiem ustawowym wynikającym z przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1938, z późn. zm.), a także ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 1974 nr 24 poz. 141; tj. Dz. U. 2018 poz. 917) Niepodanie przez Pana/Panią danych może wpływać na treść rozstrzygnięcia w postępowaniu rekrutacyjnym.

Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z zapisami art. 6.1a, a w przypadku podania szczególnych kategorii danych, na podstawie art. 9. 2 ust. 1a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych - RODO).

Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetworzenia, prawo do przenoszenia danych (o ile w danym przypadku przysługuje), prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), której dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Od czynności podjętych przez administratora danych osobowych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Przekazane przez Pana/Panią dane nie posłużą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, jak również profilowania.

Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych w W-MOW NFZ: Marian Klimek, , tel. 89 678 7570.

 

Zainteresowane osoby prosimy o dostarczenie dokumentów w zamkniętej kopercie osobiście do Kancelarii Oddziału lub przesłanie na adres:

Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
10 - 561 Olsztyn, ul. Żołnierska 16

w terminie do dnia  11 czerwca 2018 roku

z dopiskiem: oferta pracyOgłoszenie nr DN.18.2018

Informacje telefoniczne pod nr 89 678 74 04

Inne informacje:

  • Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do W-MOW NFZ w Olsztynie).
  • Kandydaci zakwalifikowani po I etapie zostaną powiadomieni o terminie II etapu procedury kwalifikacyjnej, poprzez umieszczenie informacji na stronie internetowej.
  • Oferty osób, które w procesie rekrutacji nie zostały wybrane na dane stanowisko, można odebrać w ciągu 1 miesiąca od daty zamieszenia ogłoszenia o zatrudnionym kandydacie.
  • Oferty nieodebrane w powyższym terminie, zostaną komisyjnie zniszczone.

 

Dyrektor

Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Wojewódzkiego

Narodowego Funduszu Zdrowia

w Olsztynie

Andrzej Zakrzewski

 

Olsztyn, dnia 28 maja 2018 r.

źródło: Wydział Kadr i Szkoleń

Podmiot publikujący: Warmińsko-Mazurski OW NFZ
Autor informacji: Krystyna Rogalska
Publikujący informację: Aleksandra Kuczko
Publikacja informacji: 28.05.2018 14:33
Aktualizacja informacji: 17.07.2018 12:26
Sprawdź historię zmian
Wszystkie aktualności