Biuletyn Informacji Publicznej

Narodowy Fundusz Zdrowia Centrala informuje, że w związku z wprowadzoną elektronizacją postępowań o udzielenie zamówienia publicznego wszystkie informacje dotyczące prowadzonych postępowań dostępne są na platformie zakupowej pod adresem: https://nfz.ezamawiajacy.pl,  w zakładce „Aktualne”.

Uzyskanie dostępu do postępowań prowadzonych na platformie nie wymaga logowania.

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu

08-05-2008

Warszawa: Przebudowa lokali użytkowych nr 13, 14, 15 w siedzibie NFZ przy ul. Grójeckiej 186 w Warszawie oraz budowa łącznika na IV kondygnacji.
Numer ogłoszenia: 95701 - 2008; data zamieszczenia: 08.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5726254, 5726256, fax 022 5726305.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa lokali użytkowych nr 13, 14, 15 w siedzibie NFZ przy ul. Grójeckiej 186 w Warszawie oraz budowa łącznika na IV kondygnacji..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa lokali użytkowych nr 13, 14, 15 w siedzibie NFZ przy ul. Grójeckiej 186 w Warszawie oraz budowa łącznika na IV kondygnacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 180.

 

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest obowiązany wnieść na rzecz Zamawiającego wadium w wysokości: 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy zł)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:- spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, -złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem do Specyfikacji; - wykonali co najmniej 1 robotę w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadająca swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym w zakresie wykonania centrum (ośrodka) przetwarzania danych o wartości przekraczającej 5 mln. zł brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - wykonali co najmniej 1 robotę w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym w zakresie wykonania wentylacji i klimatyzacji o wartości przekraczającej 2 mln. zł brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - Zamawiający wymaga, by Wykonawca zapewnił co najmniej jedną osobę z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi specjalności konstrukcyjno - budowlanej na dowód czego załącza kserokopię uprawnień i aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do terytorialnego organu samorządu zawodowego,- wykażą się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 2.000.000,00 PLN. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, musi przedstawić dokumenty wymienione w pkt 3.4.1. - 3.4.5. Specyfikacji.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi przedstawić dokumenty wymienione w pkt 3.4.6- 3.4.8 Specyfikacji.W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia musi przedstawić dokument wymieniony w pkt 3.4.9. Specyfikacji.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w pkt. 3.4. Specyfikacji. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia warunków udziału w postępowaniu. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu. 2 Dokument stwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej. 3. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakrewsie okreslonym w art. 24 ust. m1 pkt 4-8 ustawy. 4. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9. 5. Dokumenty potwierdzające wywiązywanie sie z obowiązków płtaności podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowtne lub społeczne. 6. Wykaz wykonanych w okresie 5 lat robót budowlanych w zakresie wykonania centrum przetwarzania danych oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane nalezycie. 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych w zakresie wykonania wentylacji i klimatyzacji oraz załączenia dokumentów, że roboty te zostału wykonane nalezycie. 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczetniczyć w wykonaniu zamówienia. 9. Informacja z banku. Szczególowe wymagania dotyczące dokumentów, zostały opisane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa, pok. 2.48..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa, pok. 2.48..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


źródło - Biuro Administracyjno-Gospodarcze
Dodany: 8.05.2008 r. Grzegorz Furgał
Ostatnio zapisany: 23.07.2008 r. Norbert Tyszka
Wszystkie aktualności