Biuletyn Informacji Publicznej

Narodowy Fundusz Zdrowia Centrala informuje, że w związku z wprowadzoną elektronizacją postępowań o udzielenie zamówienia publicznego wszystkie informacje dotyczące prowadzonych postępowań dostępne są na platformie zakupowej pod adresem: https://nfz.ezamawiajacy.pl,  w zakładce „Aktualne”.

Uzyskanie dostępu do postępowań prowadzonych na platformie nie wymaga logowania.

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu

07-07-2008

Warszawa: Kompleksowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi.

Numer ogłoszenia: 151911 - 2008; data zamieszczenia: 07.07.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5726254, 5726256, fax 022 5726305.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.nfz.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej przy realizacji przedsięwzięcia pod nazwą: Przebudowa lokali użytkowych nr 13, 14, 15 w siedzibie NFZ przy ul. Grójeckiej 186 w Warszawie oraz budowa łącznika na IV kondygnacji oraz obowiązkowy udział nadzoru inwestorskiego w corocznych przeglądach gwarancyjnych zrealizowanej inwestycji przez okres trwania gwarancji tj. przez okres 3 lat od zakończenia inwestycji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENI

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, 3) złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem do Specyfikacji, 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Wykonawca do wykonania zamówienia zapewni pracowników w branżach wynikających z Prawa Budowlanego, w szczególności o specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, sieci i instalacji elektrycznych, instalacji i sieci sanitarnych, a także teleinformatycznych; 5) wykonali co najmniej 2 usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego na obiekcie użyteczności publicznej o wartości co najmniej 100.000 zł brutto - każda usługa, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, musi przedstawić dokumenty wymienione w pkt 3.4.1. - 3.4.2. Specyfikacji. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi przedstawić dokumenty wymienione w pkt 3.4.3.- 3.4.4 Specyfikacji. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż wymienione warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.4.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest obowiązany złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 4 do Specyfikacji). 3.4.2. Dokument stwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej 1. Dokumentem takim będzie aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu , o którym mowa w pkt 1. składa dokument, lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2. zastępuje je się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek: Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie następujących dokumentów 3.4.3. Wykaz osób wraz z dokumentami potwierdzający, że osoby wymienione w wykazie (w załączniku nr 5 do Specyfikacji) posiadają wymagane uprawnienia Wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemny wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji oraz dokumenty potwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia zawodowe, w tym aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, w szczególności w zakresie wykonania prac w specjalnościach następujących branż: konstrukcyjno-budowlanej, sieci i instalacji elektrycznych, instalacji i sieci sanitarnych, a także teleinformatycznych, 3.4.4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usługi wraz z dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie Wykonawcy zobowiązani są przedstawić pisemny wykaz (zgodnie z załącznikiem nr 6 do Specyfikacji) - co najmniej 2 usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. usłudze kompleksowego nadzoru inwestorskiego, o wartości przekraczającej 100.000,00 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, podmiotu zlecającego, dat wykonania i wykonawców inwestycji oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Przez wykonanie usług należy rozumieć ich ostateczny odbiór. W wykazie należy wpisać usługi, których odbiór ostateczny miał miejsce w ww. latach. Datę wykonania należy określić, jako miesiąc i rok. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek musi spełniać co najmniej 1 podmiot lub warunek podmioty te mogą spełniać łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Fundusz Zdrowia ul. Grójecka 186 02-390 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2008 godzina 10:30, miejsce: Narodowy Fundusz Zdrowia ul. Grójecka 186 02-390 Warszawa pok. 2.48A.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


źródło - Biuro Administracyjno-Gospodarcze
Dodany: 7.07.2008 r. Norbert Tyszka
Ostatnio zapisany: 30.07.2008 r. Norbert Tyszka
Wszystkie aktualności