Biuletyn Informacji Publicznej

Narodowy Fundusz Zdrowia Centrala informuje, że w związku z wprowadzoną elektronizacją postępowań o udzielenie zamówienia publicznego wszystkie informacje dotyczące prowadzonych postępowań dostępne są na platformie zakupowej pod adresem: https://nfz.ezamawiajacy.pl,  w zakładce „Aktualne”.

Uzyskanie dostępu do postępowań prowadzonych na platformie nie wymaga logowania.

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu

10-10-2011

Warszawa: Dostawa dodatkowej licencji Vision Data Manager wraz ze wsparciem technicznym

Numer ogłoszenia: 326514 - 2011; data zamieszczenia: 10.10.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia , ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5726254, 5726256, faks 022 5726305.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dodatkowej licencji Vision Data Manager wraz ze wsparciem technicznym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Poprzez dostawę dodatkowej licencji Vision Data Manager, Zamawiający rozumie: 1) rozszerzenie licencji Vision Data Manager na nowy serwer wg. poniżej przedstawionego zestawienia, 2) instalacje/reinstalacje oprogramowania na rozbudowywanym serwerze, 3) dostarczenie dokumentacji programu (wraz z dokumentem metodycznym), Zestawienie serwerów, na których konieczne będzie rozszerzenie licencji na oprogramowanie wysokiej dostępności - Vision Data Manager 2. Poprzez wsparcie techniczne Zamawiający rozumie: Usługa wsparcia technicznego świadczona będzie w Centrali NFZ. 1) zapewnienie dedykowanego opiekuna (wykwalifikowanego z doświadczeniem inżyniera technicznego) wyłącznie do dyspozycji NFZ, który będzie znał (zaznajomi się) ze środowiskiem Klienta związanym z działaniem oprogramowania Professional. W przypadku urlopu lub choroby dedykowanego opiekuna dla NFZ, zostanie wyznaczona nowa osoba, która go zastąpi i będzie w stanie równie skutecznie wykonywać swoje obowiązki. Do obowiązków dedykowanego opiekuna będzie należeć: - podejmowanie działań zapobiegawczych mających na celu minimalizowanie ryzyka wystąpienia problemów z eksploatacją systemów i oprogramowania objętych oprogramowaniem Vision Data Manager, wszelkie działania będą uprzednio uzgadniane z Klientem; - udzielenie wsparcia Klientowi, przy zgłaszaniu awarii serwisowanych systemów objętych Vision Data Manager, tak aby jak najskuteczniej przeprowadzić ewentualne czynności naprawcze; - koordynowanie zgłaszanych przez Klienta problemów (związanych bezpośrednio lub pośrednio z Vision Data Manager), oraz wsparcie i doradztwo w celu ich rozwiązania. Wymienione prace dedykowanego opiekuna będą wykonywane przez 2 dni w miejscu instalacji i eksploatacji serwerów. 2) optymalizacja systemu będzie mieć na celu zapewnienie pełnego wykorzystania możliwości funkcjonalności systemu w konsultacji z Klientem; 3) prace optymalizacyjne, świadczone będą w centrali NFZ; 4) wsparcie będzie świadczone w taki sposób aby nie zostały utracone gwarancje; 5) zapewnienie łącznie puli 20 roboczodni optymalizacji, weryfikacji systemu Vision Data Manager, testów i innych dodatkowych prac związanych z systemami Vision Data Manager; 6) roczne wsparcie techniczne 7/24 (maintenance - wsparcie), 7) rozbudowa/przebudowa, w Centrali NFZ w 2012 r., oprogramowania Vision Data Manager do najnowszej wersji, 8) rozbudowa/przebudowa, w Centrali NFZ w 2011 r., oprogramowania Vision Data Manager do wersji kompatybilnej i poprawnie działającej w przypadku zmiany wersji systemu operacyjnego IBM i5 (zarówno do nowszych wersji jak powrót do starszych), 9) optymalizacje programu po 3 miesiącach od zainstalowania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.77.10.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • II.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony wyrażają zgodę na zmianę wynagrodzenia w przypadku zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT). Zmiana wynagrodzenia będzie polegać na doliczeniu do ceny netto wynikającej ze złożonej przez wykonawcę oferty zmienionej stawki podatku VAT od dnia obowiązywania zmienionej stawki podatku.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Fundusz Zdrowia ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa, pok. 0.03.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Narodowy Fundusz Zdrowia ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa, pok. 0.03.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


źródło - Biuro Administracyjno-Gospodarcze
Dodany: 10.10.2011 r. Norbert Tyszka
Ostatnio zapisany: 27.10.2011 r. Norbert Tyszka
Wszystkie aktualności