Biuletyn Informacji Publicznej
Narodowy Fundusz Zdrowia Centrala informuje, że w związku z wprowadzoną elektronizacją postępowań o udzielenie zamówienia publicznego wszystkie informacje dotyczące prowadzonych postępowań dostępne są na platformie zakupowej pod adresem: https://nfz.ezamawiajacy.pl, w zakładce „Aktualne”.
Uzyskanie dostępu do postępowań prowadzonych na platformie nie wymaga logowania.
Zamówienia publiczne
Ogłoszenie o zamówieniu - AZP-2611- 33/13
Warszawa: Druk i dystrybucja podręcznika z zakresu praw pacjenta
Numer ogłoszenia: 301122 - 2013; data zamieszczenia: 29.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia , ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5726254, 5726256, faks 22 5726305.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk i dystrybucja podręcznika z zakresu praw pacjenta.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest druk i dystrybucja podręcznika Zrozumieć prawa pacjenta przeznaczonego dla pracowników zakładów opieki zdrowotnej oraz pacjentów, realizowany w ramach projektu systemowego Akademia NFZ, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zakres usługi: 1. Druk 10 000 tysięcy egzemplarzy podręcznika. 2.Druk pisma przewodniego do poszczególnych przesyłek, 3. Druk wg. dostarczonego przez Zamawiającego proof certyfikowanego. 4. Dystrybucja do 16 oddziałów wojewódzkich NFZ, Centrali NFZ oraz wskazanych w liści dystrybucyjnej instytucji współpracujących z terenu Polski. Wymagania i parametry druku: 1. Druk przedmiotu zamówienia powinien zostać wykonany na materiałach pierwszego gatunku. 2. Przed wydrukiem właściwym Zamawiający wymaga dostarczenia próbki materiału drukowanego - ozalidu - celem akceptacji. Parametry druku: Ilość stron: 128, Nakład: 10 000 egzemplarzy, Środek szyty i klejony, Format netto 166 x 241 mm Zadruk offset cmyk 4+4 Surowiec - papier kreda matowa 125 g Okładka twarda: 170 x 245 tektura 600g oklejana kredą, z owijką zadruk okładki - offset, cmyk 4+0 wyklejka podwójna papier offsetowy klejony ze stroną pierwszą i ostatnią bez zadruku wykończenie - lakier UV na całości Parametry dystrybucji: wydrukowanie pism przewodnich do poszczególnych przesyłek, spakowania w przesyłkę egzemplarzy publikacji wraz z pismem przewodnim, oznaczenia przesyłek etykietami adresowanymi przygotowanymi zgodnie z listą dystrybucyjną instytucji, dostarczenia wskazanej liczby poszczególnych publikacji do siedziby Zamawiającego oraz dokonania wyładunku publikacji w siedzibie Zamawiającego, w miejscu przez niego wskazanym, Sposób transportu oraz opakowanie egzemplarzy publikacji musi zapewniać zabezpieczenie przed uszkodzeniami. Za szkody powstałe z winy nienależytego opakowania lub transportu odpowiedzialność ponosi Wykonawca..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00-4, 64.12.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Fundusz Zdrowia Centrala, ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa, pok. 0.03.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Narodowy Fundusz Zdrowia Centrala, ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa, pok. 0.03.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, udział tych środków w wartości zamówienia wynosi w 85% z budżetu Europejskiego Funduszu Społecznego oraz w 15% z dotacji celowej z budżetu krajowego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
źródło - Biuro Administracyjno-Gospodarcze
Ostatnio zapisany: 6.09.2013 r. Norbert Tyszka