Biuletyn Informacji Publicznej
Narodowy Fundusz Zdrowia Centrala informuje, że w związku z wprowadzoną elektronizacją postępowań o udzielenie zamówienia publicznego wszystkie informacje dotyczące prowadzonych postępowań dostępne są na platformie zakupowej pod adresem: https://nfz.ezamawiajacy.pl, w zakładce „Aktualne”.
Uzyskanie dostępu do postępowań prowadzonych na platformie nie wymaga logowania.
Zamówienia publiczne
Ogłoszenie o zamówieniu AZP-2611-5/12
Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest powtarzający się zakup paliw (PB 95, PB 98) do samochodów służbowych eksploatowanych przez Centralę Narodowego Funduszu Zdrowia realizowanych w systemie flotowym
Numer ogłoszenia: 53946 - 2012; data zamieszczenia: 23.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia , ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5726254, 5726256, faks 022 5726305.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest powtarzający się zakup paliw (PB 95, PB 98) do samochodów służbowych eksploatowanych przez Centralę Narodowego Funduszu Zdrowia realizowanych w systemie flotowym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest powtarzający się zakup paliw (PB 95, PB 98) do samochodów służbowych eksploatowanych przez Centralę Narodowego Funduszu Zdrowia oraz doraźne zakupy materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów samochodowych, w tym w szczególności olejów silnikowych, żarówek, płynów do spryskiwaczy, środków czystości, itp. 2) Dostawa paliw polegać będzie na bezpośrednim tankowaniu paliwa do samochodów będących w posiadaniu Zamawiającego. Przedmiot zamówienia będzie odbierany sukcesywnie stosownie do potrzeb Zmawiającego w sieci stacji paliw Wykonawcy na obszarze całej Polski. 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania od Wykonawcy okazania certyfikatu jakości paliwa oraz źródła jego pochodzenia. 4) Realizacja prognozowanej przez zamawiającego wielkości zakupu paliwa odbywać się będzie w 85% na terenie miasta stołecznego Warszawa, a w 15% na terenie pozostałej części kraju. 5) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania co najmniej czterech stacji paliw na terenie miasta stołecznego Warszawa. Na stacjach muszą być dostępne wszystkie rodzaje paliw stanowiących przedmiot zamówienia. 6) Stacje paliw winny posiadać możliwość monitorowania tankowania przez system TV przemysłowej. Na żądanie zamawiającego, w okresie nie krótszym jak dwa miesiące od dnia realizacji transakcji, wykonawca umożliwi dostęp do archiwum nagrań w celu sprawdzenia tankowania pojazdów. 7) Stacje paliw winny rozliczać zakup paliwa oraz materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów samochodowych w formie bezgotówkowej z zastosowaniem systemu flotowego przy użyciu kart wydanych przez Wykonawcę. 8) Realizacja przedmiotu zamówienia powinna być możliwa całodobowo przez 7 dni w tygodniu. 9) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wykaz z podaniem adresu wszystkich swoich stacji paliw znajdujących się na terenie całego kraju, w tym z zaznaczeniem tych które spełniają wymóg określony w pkt 5. Wykaz winien wskazywać w poszczególnych pozycjach dni i godziny otwarcia poszczególnych stacji oraz rodzaj dostępnego paliwa i informację o posiadanym monitoringu. 10) Wykonawca wyda karty określone w pkt 7 pozwalające na realizowanie zakupu paliw do samochodów będących w posiadaniu Zamawiającego bez naliczania dodatkowych opłat oraz nie będzie naliczał opłat z tytułu prowadzenia sprzedaży za pomocą tych kart, najpóźniej w dniu podpisania umowy. 11) Karty, określone w pkt 7 winny być zabezpieczone kodem PIN. 12) W przypadku wycofania samochodu z eksploatacji karta wydana do tego samochodu zostanie zwrócona w terminie 14 dni roboczych od daty wycofania pojazdu. 13) Wykonawca zapewni pełną dokumentację każdego zakupu umożliwiającą monitoring zrealizowanych transakcji. 14) Karty zostaną wydane ze wskazaniem na dany pojazd. Na kartach wytłoczony (umieszczony) będzie numer rejestracyjny pojazdu Zamawiającego. 15) W przypadku utraty karty przez Zamawiającego Wykonawca zapewni natychmiastową blokadę tej karty oraz bezzwłocznie wyda bezpłatną kartę dodatkową lub zamienną. 16) Wykonawca uruchomi na kartach opcję obligującą kierowcę do podawania przy każdym tankowaniu stanu licznika kilometrów pojazdu. 17) Prognozowane wielkości zakupu paliwa: a. Pb 95 - około 15 000 litrów rocznie b. Pb 98 - około 17.000 litrów rocznie Podawana wyżej ilość litrów paliwa w skali jednego roku jest jedynie prognozą i zamawiający nie jest tymi ilościami związany. 18) Podstawą rozliczenia przeprowadzonych transakcji będzie wydruk zestawień transakcji. 19) Wydruk, o którym mowa w pkt 18 winien zawierać co najmniej: a. datę transakcji, b. numer rejestracyjny samochodu, c. rodzaj zatankowanego paliwa, d. ilość zatankowanego paliwa, e. cenę 1 litra paliwa z dnia zakupu uwzględniającą cenę przed i po ewentualnym rabacie f. nr karty, którą dokonano transakcji, g. stan licznika pojazdu. 20) Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania na każdym etapie realizacji umowy dostarczenia Koncesji na obrót paliwami wystawionej zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2006 r., Nr 89, poz. 625 z późn. zm.).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul.Grójecka 186 p.0.03.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Warszawa, ul.Grójecka 186 p.0.03.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
źródło - Biuro Administracyjno-Gospodarcze
Ostatnio zapisany: 8.03.2012 r. Norbert Tyszka