Biuletyn Informacji Publicznej Opolskiego OW NFZ
Dostępność
Kontakt do koordynatora dostępności w Opolskim OW NFZ
Paweł Fudala
e-mail: (w temacie wiadomości proszę podać: DOSTĘPNOŚĆ)
telefon: 77 40 20 135
Koordynator dostępności odpowiada między innymi za:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Opolski OW NFZ
- sporządzenie planu działania na rzecz poprawy zapewniania przez Opolski OW NFZ dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
- monitorowanie działalności Opolskiego OW NFZ w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Jeśli jesteś osobą ze szczególnymi potrzebami lub przedstawicielem ustawowym takiej osoby i widzisz bariery architektoniczne lub informacyjno-komunikacyjne w Opolskim OW NFZ, możesz złożyć wniosek o zapewnienie dostępności.
Pobierz Wniosek o zapewnienie dostępności
Złóż wniosek:
- e-mailem na adres: z dopiskiem "Dostępność"
- listownie na adres: ul. Ozimska 72A, 45-310 Opole
Powinniśmy zrealizować wniosek do 14 dni od jego złożenia. Poinformujemy Cię, jeżeli:
- nie będzie to możliwe – podamy przyczyny i wskażemy nowy termin
- nie będziemy mogli zapewnić dostępności zgodnie z wnioskiem – zaproponujemy alternatywne rozwiązanie.
Gdy nie zapewnimy wnioskowanej dostępności na obowiązujących warunkach, masz prawo złożyć skargę do Prezesa Zarządu PFRON – w terminie 30 dni od upływu terminów na zapewnienie dostępności.
Postawa prawna
- Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2020 poz. 1063).