Dla Świadczeniodawcy

Komunikaty dotyczące eWUŚ

Uruchomienie w dniu 12.11.2024 r. kolejnych mechanizmów związanych z granicami zapytań eWUŚ

25-10-2024

Informujemy, że w dniu 12.11.2024 r. do dotychczas funkcjonujących granic zapytań eWUŚ zostaną dodane kolejne mechanizmy mające na celu zapewnienie większego bezpieczeństwa i stabilności naszego systemu:

Rodzaj mechanizmu w eWUŚ (czego dotyczy)

Czego dotyczy blokada (usługa* / www**)

Komunikat blokady:  dla usług kod błędu przekazywany zwrotnie lub dla www treść komunikatu

Blokada administracyjna związana z przekroczenem maksymalnej dziennej liczby zapytań przez 5 kolejnych dni

USŁUGA

ERR(-105) Blokada administracyjna [01] – wymagany kontakt z właściwym OW NFZ

Blokada administracyjna związana z przekroczeniem maksymalnej dziennej liczby zapytań o nieistniejące nr PESEL przez 5 kolejnych dni

USŁUGA

ERR(-105) Blokada administracyjna [02] – wymagany kontakt z właściwym OW NFZ

Blokada administracyjna związana z przekroczeniem maksymalnej dziennej liczby zapytań o pojedynczy (ten sam) nr PESEL przez 5 kolejnych dni

USŁUGA

ERR(-105) Blokada administracyjna [03] – wymagany kontakt z właściwym OW NFZ

Blokada administracyjna nakładana przez operatora OW NFZ

USŁUGA

ERR(-105) Blokada administracyjna [05] – wymagany kontakt z właściwym OW NFZ"

*Usługa – usługa Web Service to zestaw pokrewnych funkcji aplikacji, które można programowo wywoływać przez Internet – dla systemu eWUŚ – jest to opis interfejsu dostępowego – dostępny pod adresem: https://www.nfz.gov.pl/dla-swiadczeniodawcy/ewus/tworcy-oprogramowania/

**WWW - World Wide Web - to ogólnoświatowa sieć komputerowa, znana także jako sieć Web lub W3, która umożliwia łączenie powiązanych ze sobą dokumentów elektronicznych za pomocą łączy hipertekstowych w przeglądarkach internetowych – w tym wypadku aplikacja: https://ewus.nfz.gov.pl/ap-ewus/

 

Informacja o funkcjonujących granicach zapytań eWUŚ

Wszystkie aktualności