Biuletyn Informacji Publicznej

Narodowy Fundusz Zdrowia Centrala informuje, że w związku z wprowadzoną elektronizacją postępowań o udzielenie zamówienia publicznego wszystkie informacje dotyczące prowadzonych postępowań dostępne są na platformie zakupowej pod adresem: https://nfz.ezamawiajacy.pl,  w zakładce „Aktualne”.

Uzyskanie dostępu do postępowań prowadzonych na platformie nie wymaga logowania.

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu AZP-2611-26/12

10-10-2012

Warszawa: Opieka serwisowa nad wdrożonym w Centrali NFZ Systemem zarządzania infrastrukturą informatyczną

Numer ogłoszenia: 390130 - 2012; data zamieszczenia: 10.10.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia , ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5726254, 5726256, faks 022 5726305.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opieka serwisowa nad wdrożonym w Centrali NFZ Systemem zarządzania infrastrukturą informatyczną.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Opieka serwisowa nad wdrożonym w Centrali NFZ Systemem zarządzania infrastrukturą informatyczną. Przez opiekę serwisową Zamawiający rozumie usługi: dostarczanie aktualizacji oprogramowania, udzielanie wsparcia technicznego i merytorycznego, wsparcia przy usuwaniu awarii, przeprowadzanie warsztatów oraz rekonfiguracji aplikacji, dostarczenia dokumentacji/instrukcji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.59.10.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium .

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych uwzględniane są również wykonywane) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi z zakresu wdrożenia lub udzielania wsparcia technicznego i merytorycznego dla informatycznego systemu zarządzania infrastrukturą IT. Każda usługa wdrożenia lub udzielania wsparcia technicznego musi dotyczyć systemu, do funkcjonalności którego należało: inwentaryzacja urządzeń IT, zarządzania zasobami IT, monitorowanie dostępności i wydajności infrastruktury IT lub rejestrowanie zgłoszeń o awariach. Wykazane przez Wykonawcę usługi razem muszą dotyczyć wszystkich wymienionych powyżej funkcjonalności. Każda usługa wdrożenia lub udzielania wsparcia technicznego musi dotyczyć systemu, który został oparty o oprogramowanie firmy HP wymienione w załączniku nr 1 do Specyfikacji opis przedmiotu zamówienia. Wartość każdej z usług, którą ma wykazać się Wykonawca musi wynosić powyżej 150 000 PLN brutto.

  • II.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na potrzeby realizacji zamówienia musi dysponować co najmniej: a) jedną osobą, która pełniła role Kierownika Projektu w co najmniej 2 projektach z zakresu wdrożenia lub udzielania wsparcia technicznego i merytorycznego dla informatycznego systemu zarządzania infrastrukturą IT, która posiada wiedzę teoretyczną potwierdzoną certyfikatem Prince2 Foundation lub równoważnym; b) jedną osobą, która w co najmniej jednym projekcie zajmowała się wdrożeniem lub udzielaniem wsparcia technicznego i merytorycznego dla oprogramowania firmy HP, które służy do inwentaryzacji urządzeń IT, a które wymienione jest w opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do Specyfikacji; c) jedną osobą, która w co najmniej jednym projekcie zajmowała się wdrożeniem lub udzielaniem wsparcia technicznego i merytorycznego dla oprogramowania firmy HP, które służy do zarządzania zasobami IT, a które wymienione jest w opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do Specyfikacji; d) jedną osobą, która w co najmniej jednym projekcie zajmowała się wdrożeniem lub udzielaniem wsparcia technicznego i merytorycznego dla oprogramowania firmy HP, które służy do monitorowania dostępności i wydajności infrastruktury IT, a które wymienione jest w opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do Specyfikacji; e) jedną osobą, która w co najmniej jednym projekcie zajmowała się wdrożeniem lub udzielaniem wsparcia technicznego i merytorycznego dla oprogramowania firmy HP, które służy do rejestrowania zgłoszeń o awariach, a które wymienione jest w opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do Specyfikacji; f) dwóch osób posiadających certyfikat ITIL Foundation v3 lub równoważny. Zamawiający wymaga aby zespół osób, zajmujący się wykonywaniem zadań w ramach realizacji usługi, legitymował się łącznie wszystkimi ww. wymaganiami, przy czym ta sama osoba może spełniać więcej niż jedno w powyższych wymagań. Zespół osób realizujący zadania musi się składać z co najmniej 3 osób łącznie spełniających ww. wymagania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony wyrażają zgodę na zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT). Zmiana wynagrodzenia będzie polegać na doliczeniu do ceny netto wynikającej ze złożonej przez wykonawcę oferty zmienionej stawki podatku VAT od dnia obowiązywania zmienionej stawki podatku.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia w Warszawie, przy ul. Grójeckiej 186, 02-390 Warszawa, pok. 0.03.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia w Warszawie, przy ul. Grójeckiej 186, 02-390 Warszawa, pok. 0.03.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


źródło - Biuro Administracyjno-Gospodarcze
Dodany: 10.10.2012 r. Norbert Tyszka
Ostatnio zapisany: 5.11.2012 r. Norbert Tyszka
Wszystkie aktualności