Biuletyn Informacji Publicznej

Narodowy Fundusz Zdrowia Centrala informuje, że w związku z wprowadzoną elektronizacją postępowań o udzielenie zamówienia publicznego wszystkie informacje dotyczące prowadzonych postępowań dostępne są na platformie zakupowej pod adresem: https://nfz.ezamawiajacy.pl,  w zakładce „Aktualne”.

Uzyskanie dostępu do postępowań prowadzonych na platformie nie wymaga logowania.

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu - AZP-2611-55/13

25-11-2013

Warszawa: Usługi serwisu bieżącego i dostosowawczego PORTALU POLSKIEJ INSTYTUCJI ŁĄCZNIKOWEJ

Numer ogłoszenia: 251059 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia , ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5726254, 5726256, faks 22 5726305.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi serwisu bieżącego i dostosowawczego PORTALU POLSKIEJ INSTYTUCJI ŁĄCZNIKOWEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług świadczonych w ramach serwisu bieżącego portalu zawierającego moduły niepubliczny oraz publiczny (www.ekuz.nfz.gov.pl) obejmował będzie m.in. 1. Naprawę błędów oraz błędów krytycznych wszystkich funkcjonalności portalu zgłoszonych przez administratora PORTALU POLSKIEJ INSTYTUCJI ŁĄCZNIKOWEJ. 2. Usługę konsultacji i doradztwa w zakresie serwisu bieżącego systemu obejmująca (w dni robocze w godzinach 8:00-16:00): udzielanie przy użyciu dedykowanego systemu, linii telefonicznej konsultacji i porad na temat systemu, nie wymagających zdalnego dostępu do systemu (z wyłączeniem pomocy technicznej dla użytkowników końcowych, która będzie świadczona wewnętrznie); udzielanie telefonicznych oraz mailowych konsultacji i porad w zakresie systemu; współpracę w optymalizacji i konfiguracji systemów operacyjnych, serwerów i systemu zarządzania bazą danych, niezbędnych do poprawnej pracy systemu(usługa wymagana w przypadku problemów wydajnościowych oraz profilaktyczny przegląd konfiguracji środowiska- wykonywana w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego). 3. Zakres usług świadczonych w ramach serwisu dostosowawczego portalu zawierającego moduły niepubliczny oraz publiczny będzie obejmował m.in. współpracę w opracowaniu wymagań dla planowanych zmian i rozszerzeń systemu (usługa która potencjalnie może wystąpić kilka razy w roku bądź nie wystąpić w ogóle); aktualizacje konfiguracji systemu; konfigurowanie i aktualizowanie bazy wiedzy wirtualnego asystenta; dokonywanie oraz implementacja zmian w szablonie graficznym Portalu i wersji okolicznościowych; wykonywanie oraz implementacja nowych funkcjonalności; możliwość zasilania treściami z innych stron internetowych Funduszu (implementacja treści, tekstów i artykułów udostępnianych na innych stronach internetowych Funduszu). Wymiar roboczodni dla serwisu dostosowawczego wynosi 45 dni. 4. W okresie pierwszych 3 miesięcy od daty obowiązywania umowy Wykonawca przeszkoli we własnym zakresie w trakcie realizacji umowy dwóch pracowników Zamawiającego w zakresie wykorzystywania i obsługi narzędzi i środowiska deweloperskiego niezbędnego do obsługi procesu wytwórczego oprogramowania portalu w szczególności w zakresie procedur związanych z usuwaniem błędów, błędów krytycznych rozwoju portalu (serwisu dostosowawczego), wersjonowania kodów źródłowych, obsługi wydań aktualizacji, parametryzacji, konfiguracji, strojenia i administracji portalem. Szkolenia będą przeprowadzone w wymiarze minimum 5 dni w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Powyższe usługi serwisu bieżącego, serwisu dostosowawczego oraz nadzoru autorskiego będą świadczone przez okres 1 roku, nie wcześniej niż od dnia 05.01.2014 r.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych uwzględniane są również wykonywane) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia polegające na świadczeniu usług serwisu bieżącego, serwisu dostosowawczego których wartość wyniosła co najmniej 100.000 zł brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują co najmniej 5 osobowym zespołem składającym się co najmniej ze specjalistów spełniających następujące wymagania: co najmniej jedna osoba - w tym osoba pełniąca obowiązki Koordynatora Umowy (zgodnie z zapisami projektu umowy) posiadająca znajomość metodyki PRINCE2 udokumentowaną certyfikatem PRINCE2 na poziomie Foundation. Osoba ta musi legitymować się co najmniej 3-letnim doświadczeniem w zakresie zarządzania projektami dotyczącymi wdrożeń systemów informatycznych; co najmniej jedna osoba - architekt - posiadający wykształcenie informatyczne oraz kwalifikacje w zakresie tworzenia portali internetowych. Osoba ta musi legitymować się co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym w ww. zakresie; co najmniej jedna osoba - członek zespołu utrzymaniowego - posiadająca dwuletnie doświadczenie w programowaniu i projektowaniu serwisów internetowych w technologii Java, PHP; co najmniej jedna osoba - członek zespołu utrzymaniowego - posiadająca 2-letnie doświadczenie w zakresie grafiki, w tym w tworzeniu banerów, szaty graficznej portali internetowych oraz umiejętność programowania w środowisku flash; co najmniej jedna osoba posiadająca co najmniej 3 -letnie doświadczenie w administracji systemów operacyjnych Linux (Red Hat) oraz baz danych PostgreSQL. Zamawiający wymaga aby zespół osób, zajmujący się wykonywaniem zadań w ramach realizacji usługi, legitymował się łącznie wszystkimi ww. wymaganiami, przy czym jedna osoba może być przypisana do jednego wymagania

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Fundusz Zdrowia Centrala ul. Grójecka 186 02-390 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Narodowy Fundusz Zdrowia Centrala ul. Grójecka 186 02-390 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


źródło - Biuro Administracyjno-Gospodarcze
Dodany: 25.11.2013 r. Norbert Tyszka
Ostatnio zapisany: 17.12.2013 r. Norbert Tyszka
Wszystkie aktualności